|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Jeg bestillte noe barneklær 17. februar hos Babybutikk1 AS. Beløpet er trukket ifra kontoen, men ingen pakke. Har ringt 3 ganger, men får bare til svar at det ikke er de som har ansvaret for nettbutikken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
--
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Har du kontoutskrift og ordrebekreftelse, så hadde jeg jo sendt det til mannen på mail og sagt at du vil ha pengene tilbake. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!
Nei, jeg bor ikke i nærheten engang |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Jeg tror du kan kontakte banken din og be dem stoppe overføringen når du ikke har mottatt varene. Mener det er noe garantigreier når man handler på nett med kort. |
|
|
|
#5 |
|
Gjelder ikke bare det kredittkort? Men uansett så kan vel ikke den stoppes, da det er blitt trukket fra kontoen 17. februar. Eller? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Så utrolig frekt. Håper det ordner seg. Du kan jo true med å kontakte tv2 hjelper deg el forbrukerombudet. Lykke til.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Han lovte å ringe i ettermiddag, men jeg hørte ikke noe mere i fra han, så da må jeg nok ta en telefon i morgen også. Synes det er utrolig ubehagelig |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Har ikke hørt noe ifra han enda, så da må jeg nok bare ringe han tilbake...igjen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Jeg tror det bare gjelder kredittkort ja. Jeg bruker alltid det når jeg handler på nett. |
|
|
|
#10 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Bare fordi jeg lurer; er ikke eier av butikken samme som eier nettbutikken? Mannen min kjenner han og han skal i utgangspunktet ikke være kjeltring..
|
|
|
#11 |
|
Nei, iflg. hun som svarte i butikken, så var det to forskjellige ting. Altså butikken hadde ikke noe med nettbutikken å gjøre. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg vet ikke om det var den daglige lederen jeg snakket med eller en vanlig ansatt, har pratet med ett par stykker. Hun ene beklaget på det sterkeste og sa at dette var uakseptabelt, men at hun ikke kunne gjøre noe med det i og med at det er to forskjellige butikker. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!Etter mye om og men, så ser det ut til å ordne seg. Fikk mail i går om at de kommer til å overføre meg tilbake beløpet |
|
|
|
![]() |
|
|