|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Min femåring så den med naboens barn. Tror hun synes det var kult. Men for henne er det hele opplegget med kinotur, popcorn osv som er stas. Og så at det var KULT med HM såklart, men tror ikke hun skjønner så mye/ følger med så godt.
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Ser 5-åringer på Hannah Montana??
![]() |
![]() |
#23 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?
Jeg er i grunnen enig med deg. Barn bør få være barn. Liker heller ikke at mindre skolebarn skal kles så tøft som mulig. Skillelinjen mellom tenåringer og mindre barn viskes jo ut og det er synd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Jeg hadde med meg min 6-åring og det var ganske enkel underholdning altså.
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Jeg tror vel det avhenger litt av om man har søsken eller ikke. Snuppa aner ikke hva HM er. Hun og knerten ser på Playhouse Disney, og er fornøyd med det.
![]() |
![]() |
#28 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Jeg hadde med både 7-åringen og 10-åringen på HM forrige helg - begge likte filmen godt. 7-åringen er ikke så ivrig på HM på tv, så det spørs om det var hele settingen med kino og popkorn som gjorde henne fornøyd
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?Min 5,5 åring elsket filmen. Midt i blinken for henne i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|