Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-09, 00:11   #21
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe passer Hannah Montana for?

Min femåring så den med naboens barn. Tror hun synes det var kult. Men for henne er det hele opplegget med kinotur, popcorn osv som er stas. Og så at det var KULT med HM såklart, men tror ikke hun skjønner så mye/ følger med så godt.

Gammel 06-05-09, 07:56   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser 5-åringer på Hannah Montana??

Jeg er tante til to som blir 7 og 8 år i år, og jeg synes de var i tidligste laget som HM-fans. Må vi virkelig strekke tweensalderen ned til før skolestart...

Gammel 06-05-09, 08:02   #23
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ser 5-åringer på Hannah Montana??

Jeg er tante til to som blir 7 og 8 år i år, og jeg synes de var i tidligste laget som HM-fans. Må vi virkelig strekke tweensalderen ned til før skolestart...

Jeg er i grunnen enig med deg. Barn bør få være barn. Liker heller ikke at mindre skolebarn skal kles så tøft som mulig. Skillelinjen mellom tenåringer og mindre barn viskes jo ut og det er synd.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 08:21   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine får ikke lov til å se på HM! Eldste er seks.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 08:22   #25
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synest det passer best for tweens. Det finnes mengder med annet de kan se som passer mye bedre, og som de liker.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 08:26   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde med meg min 6-åring og det var ganske enkel underholdning altså.
Jeg forklarte underveis og la det ned på hennes nivå.

Gammel 06-05-09, 08:34   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vel det avhenger litt av om man har søsken eller ikke. Snuppa aner ikke hva HM er. Hun og knerten ser på Playhouse Disney, og er fornøyd med det.

Hun har derimot en venninne som er jevngammel, men som har en søster på 9 år. Den 4-åringen bare elsker HM, og det er det hun ser på med sin søster.

Snuppa har ingen problemer med å sitte stille i en kinosal i 2 timer, men vi kommer ikke til å gå på HM. Venninna hennes skal sammen med søsteren sin, og det synes jeg er fullt forståelig.

Gammel 06-05-09, 08:37   #28
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde med både 7-åringen og 10-åringen på HM forrige helg - begge likte filmen godt. 7-åringen er ikke så ivrig på HM på tv, så det spørs om det var hele settingen med kino og popkorn som gjorde henne fornøyd
Jeg vet ikke helt hvor mye av selve historien/"moralen" hun egentlig skjønner - det er nok mer dansingne og musikken som fenger

Ingen skumle scener i filmen i alle fall

Gammel 06-05-09, 08:53   #29
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Min 5,5 åring elsket filmen. Midt i blinken for henne i alle fall.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.