|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Pappa'n min fikk digitalt kompaktkamera og minnekort + kameraveske! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Tenker på hva jeg har gitt min far (og det er som regel ting han har ønsket seg). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Da min pappa ble 60 fikk han en tur til København med barn og barnebarn.
|
|
|
#7 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?mor mi blir 60 til høsten. Jeg har tenkt å lage fotobok til henne. Skal prøve å få lånt noen bilder fra når hun var liten og videre oppover og scanne de. Og selvsagt masse bilder av barnebarna....
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Opplevelsar, opplevelsar, opplevelsar. Dette minne meg på at eg har ein svoger som er førti snart. Må tenke...
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Min far ble nylig 60 og vi ga ham en digital fotoramme. Han spanderte sydentur på oss. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Opplevelser.
|
|
|
|
#12 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Da min far ble 60 fikk han en OL genser som jeg strikket til han.
|
|
|
#13 |
|
Stiv
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Min tante fylte nylig 60 år. Vi var en hel gjeng som spleiste på sydentur (sammen med oss), og det slo godt an. Hun fikk også en helgetur samt billett til Bruce Springsteenkonsert. I tillegg fikk hun massevis av kontanter samt gavekort på diverse kjøpesentre - men det blir kanskje litt upersonlig til pappaen sin?
|
|
|
|
#14 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Min far fikk sykkelutstyr. Han hadde akkurat kastet seg på sykkelbølgen. Dessuten var vi på en stor familietur sammen (som han forøvrig måtte betale selv, da, men det var han veldig fornøyd med!).
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Pappa fyller også 60 år i sommer.
|
|
|
#16 |
|
guru advisor
|
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Til mine foreldre gav vi opplevelser, konsert- og operabilletter. Pluss en egenkomponert sang. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Hva med å få laget en tegning av barna dine? Skikkelige tegninger av mennesker og dyr (som selvfølgelig ligner) er utrolig vakkert synes jeg og en flott gave. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Vi gav min far en (rådyr) sykkelbukse. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva gir man til en som fyller 60 år?Fallskjermhopp!
|
![]() |
|
|