|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sko til festdrakterjeg vil ikke kjøpe bunad sko eller fine sko de kan ikke bruker til vanlige, så hva kan de ha? festdrakker er fra spar kjøpt og name it. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Sko til festdrakterpå 17. mai går mine i sine vanlige joggesko... altfor mye gåing til å tenke på pensko. Gnagsår er vondt... Ellers har de bunadssko (tre jenter, så de arver etter hverandre og et større søskenbarn) som de kan bruke til fotografering før toget på 17. mai.
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sko til festdrakter
Nei, nei, nei og atter nei.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sko til festdrakterJeg bruker bare bunadsko til bunad. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Sko til festdrakterJeg må signere Sitronen. Det ser rart ut med annet enn sorte pensko/bunadsko til bunad eller festdrakt. Jeg har passet på å kjøpe pensko som sitter godt på foten til storegutta mine. Det har gått helt bra, selv i det laaaange 17. maitoget. Jeg gjorde et unntak for minsten i fjor. Da hadde han røde "begynnersko" til både Cubusbunaden og det andre pentøyet vi kledde ham i. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sko til festdrakterHer brukes det svarte pensko. Jeg må også si meg enig med Sitron.
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Sko til festdrakterDe har bunadsko hos Sparkjøp som koster under hundrelappen og de er virkelig så mye finere til en festdrakt enn joggesko.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sko til festdrakterEnig med røkla. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sko til festdrakterjeg var list på noen annerledes, men fint også. tusen takk for tips! det er så masse fint og annerledes til jente, me ikke til gutter, og det er gutter jeg ha |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sko til festdrakterPonny har noen fine. Tror de har det på Eurosko. De er ikke dyre.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sko til festdrakterDe fra Ponny har vi brukt flere ganger. De virker veldig gode. |
|
|
|
![]() |
|
|