|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver vel for det meste med 5-6 fingre, men kan fint bruke alle ti. Jobber som sekretær og skriver mye diktater for leger etc., så ja - jeg skriver som en racer!
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?10 fingre og jeg skriver meget fort. |
![]() |
![]() |
#44 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker ti fingre, og skriver sånn Mjau-touch.
![]() |
#47 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker stort sett 9... Venstre tommel har jeg ikke noe fornuftig bruksområde til.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker stort sett ti fingre når jeg skriver. Jeg jukser litt med venstre lillefinger og den blir nok ikke brukt like mye som den skal . Venstre tommel brukes også ganske lite.
![]() |
#50 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?10 fingre, etter skrivemaskin som valgfag i 8.klasse i 1978.
![]() |
#52 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?jeg bruker tre.... pekefingre og høyre tommel på space. Er nok litt treg ja, men skriver heldigvis ikke mye på jobb.
![]() |
#53 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Alt er glemt hos meg også. Nesten. Prøver meg med ti fingre nå, det går treigt og jeg må se innimellom. Blir mye skrivefeil også. Gi meg et par måneder og jeg skal prøve meg på skrivetesten. Til opplysning, jobben jeg har fått er på ei skrivestue...
![]() |
#54 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?8 fingre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med 6 fingrer.
![]() |
#57 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Bruker alle 10 fingre og kan touchmetoden og det er jeg glad for at jeg kan. Er rimelig kjapp på tastaturet.
![]() |
#58 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med ni fingre. Skriver oppimot 8-9 anslag i sekundet på det kjappeste, så den venstre tommelen skal fortsatt få lov til å være i fred. Jeg lærte touch på Handel- og kontor, og kan da ikke huske at den venstre tommelen skulle brukes til noe?
![]() |
#59 |
Fjott
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Skal vi se: Sim sala bim, bædi bædi bluse, du står uten truse. :tester.
![]() |
|
|