|
|
#422 |
|
|
Sv: LivslærdomIkke ring en du har en slags greie på gang med når du egentlig skal ringe faren din. Og hvis du gjør det, si for all del ikke "Oi, ringte jeg deg? Jeg skulle jo ringe fatter'n." |
|
|
|
|
#423 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomDette med prosjektør gjelder også interne møter, i tilfelle det skulle komme inn en melding fra en tidligere kollega med teksten "tipper XXX er helt på tuppa" når XXX sitter i salen og dessuten er din nærmeste overordnede. Det kan føre til ubehagelige spørsmål. |
|
|
|
|
#425 |
|
*_*
|
Sv: Livslærdom
3. Og når det BARE er du som hører musikken, betyr det at det BARE er du som IKKE hører prompen.
|
|
|
#428 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke spis mens du ser på "Død snø". |
|
|
|
|
#429 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: LivslærdomIkke ta med en 3-åring som er høy på livet og full av pepp inn i klesbutikker med dameundertøy... Det kan være at han forsvinner blandt reolene med hipsters og bh'r, for så å dukke opp etter en stund med en bh (spile, fast cup i str D) på hodet
|
|
#430 |
|
Passiv
|
|
|
|
#431 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
He-he. Den var søt
|
|
#432 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: LivslærdomEnkel lærdom : Alle, jeg sier ALLE, bør bytte ut setet på sykkelen sin med et sånn fantastisk stort lenestolsete fra biltema! Fantastisk.
|
|
#434 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
#435 |
|
En Som Trener
|
Sv: LivslærdomAh, det var slik jeg trodde du mente ja. Det er den eneste typen som er brukandes for en som er "spiss i rompa". Lenestol hadde jo selvfølgelig vært enda bedre. :makelig anlagt:
|
|
#436 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: LivslærdomHerlig, billa |
|
|
|
|
#437 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: LivslærdomPrøv å unngå å ta opp ting du synes er urettferdig på SFO/i barnehagen mens du er premenstruell.
|
|
#438 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: LivslærdomOm du er i Oslo og skal ta fly hjem, så for all del - husk at du må komme deg fra flyplassen til heimen. Det er best om du også kommer på at du faktisk kjørte bil til flyplassen i god tid før du er godt nede i din 3.øl.
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|