Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 10:29   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?

Jeg synes CN sender endel bra også, gamle Tom og Jerry-episoder, Donald og sånt. Men det er mest ræl, og reklamene gjør meg helt matt. Dukkereklamer med pikete pusestemme, og etterpå kommer Bakugan- og monster-reklamer med tøff mannestemme som halvveis brøler og halvveis prater. *spy*
Og nå har jo til og med NRK Super fått inn stemmer fra CN. Han med den sutrete stemmen som er bla. Kylling (Ku og Kylling) og Lazlo, har også stemmen i flere av Super sine programmer. Hyyl!

Gammel 12-05-09, 10:39   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg er glad for at poden ikke ser på CN.
Det holder med Staiwais the clonewais.

Gammel 12-05-09, 12:00   #43
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner at jeg er glad for at CN ble byttet ut med Playhouse Disney i kanaltilbudet ja.

Her går det helst i svampe bob firkant, men han skal heldigvis ikke ha noe svampe bob firkant ting

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:07   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kjenner jeg er glad for at poden ikke ser på CN.
Det holder med Staiwais the clonewais.

Selv det har vi måttet begrense her i huset, fr det ble så inderlig mye skyting uten mål og mening tilslutt.

Gammel 12-05-09, 12:09   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bakugan ja. Men gutta mine sier Bakugan kjeft . Jeg overhørte en halv episode her om dagen og hørte at de sa noe lignende. Men det kan da ikke være KJEFT de sier??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:14   #46
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Da er dere i gang, Kirsebær.

Høres sånn ut ja.

Vi har også CN, men stengte tilgangen her for noen uker siden, nå må man taste inn en kode for å få skrudd det på. Storebror lærte seg nemlig veldig fort hvordan man skulle programmere PVR dekoderen og fylte raskt opp harddisken vår med timevis av Pokemon og lignende. Jeg får også helt hetta av de reklamene.

Begge gutta er hekta på Bakugan for øyeblikket, men får (stort sett) ikke lov til å ta det med på skolen / i barnehagen.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:18   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Selv det har vi måttet begrense her i huset, fr det ble så inderlig mye skyting uten mål og mening tilslutt.

Ja, skal de først skyte bør det være med mål og mening.

Jeg har klart å unngå å høre om Bakuga og Ben10 også. :uopplyst:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:21   #48
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan vi kalle oss heldige når vi har en snart 4-åring i hus, men aldri har hørt snakk om hverken Bakugan eller Ben10...?

Gammel 12-05-09, 12:28   #49
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kan vi kalle oss heldige når vi har en snart 4-åring i hus, men aldri har hørt snakk om hverken Bakugan eller Ben10...?

Ja det vil jeg tro, vi har snart 5-åring og har heller aldri hørt snakk om det der.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:48   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Bakugan ja. Men gutta mine sier Bakugan kjeft . Jeg overhørte en halv episode her om dagen og hørte at de sa noe lignende. Men det kan da ikke være KJEFT de sier??

"Bakugan KJEMP!" sier de i serien når de kjemper mot hverandre med hver sin, eh, dings. De kaster "kulene" frem på kortet og roper dette, og så kommer "vesenet" ut av kulen og kjemper mot motstanderen sin.

Gammel 12-05-09, 12:48   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert. Vi hadde ikke hørt om noen av delene før Poden begynte på skolen. Han hørte at kompisene snakker om dette, og så så han CN hjemme hos dem.

Gammel 12-05-09, 12:58   #52
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Jeg kjenner at jeg er litt glad for at vi har en CN fri periode. Hannah hadde en lang CN periode med Powerpuff jentene, ed edd og eddy, ku og kyllig ( den kunne jo faktisk være litt morro iblandt), og ikke minst toally spies, men nå er hun passert 10 og dette er rimelig ukult.

Mellomstemor på snart 5 er veldig glad i Ole Aleksander Filibombombom :takknemlig:

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 13:00   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vesla ser veldig lite på CN så det er helst i barnehagen hun får høre om alt dette. Hun er bare med gutter der, og blir veldig påvirket av det de liker. Så CN-sperring hadde ikke hjulpet særlig mye her nei.

Gammel 12-05-09, 13:02   #54
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med unntak av den ene nevøen min, så har jeg ikke hørt noe om verken Bakugan eller Ben10. Vi har verken CN eller Disney, ungene ser mest tegnefilmer på youtube.

Gammel 12-05-09, 14:01   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, skal de først skyte bør det være med mål og mening.

Klart.
Ihvertfall skal de vite at det er de onde troppene til Keiseren de skyter på.

Gammel 12-05-09, 14:49   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Bakugan KJEMP!" sier de i serien når de kjemper mot hverandre med hver sin, eh, dings. De kaster "kulene" frem på kortet og roper dette, og så kommer "vesenet" ut av kulen og kjemper mot motstanderen sin.

Å det var bra, da skal jeg avlære gutta. Det høres jo ikke bra ut med kjeft

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 15:00   #57
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vi har bare NRK, vi. (Trodde jeg ihvertfall, jeg oppdaget TV2 her om dagen.) Likevel har det gått i Gormiti, Bakugans, Pokemon, Ben 10 etc så det ljomer i hele år.

Litt digresjon; men jeg lette og lette etter BEN 10 film siden "alle" i barnehagen hadde sett, og fant den spillefilmen Iset nevner på Rimi. Det var ikke en tegnefilm, altså. Det var 7-årsgrense. Det fikk jeg ikke med meg siden jeg trodde dette var filmen "alle" barnehagegutta mellom 3 - 6 allerede hadde sett. Jeg syntes den var skummel, men skjønte det først da jeg viste den til en annen far etter at gutten hans (5 år) hadde vært med hjem og sett litt. Han ble litt rar i fjeset, og jeg får fremdeles vondt i magen når jeg tenker på det. De andre hadde selvsagt sett tegnefilmene, som ikke har 7-årsgrense...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:52   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble Ben10, Bakugan, Pokemon og Dinosaurkongen brått populært da poden entret skoleverdenen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:56   #59
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Gormiti glemte jeg.

Lillebror på 4 kan jo selvsagt alt om dette han også, men det er jo nettopp fordi han er lillebror og O store Forbilde digger disse greiene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 19:00   #60
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset er det heller ikke noe tema. Han blir 4 i morgen. Men vi har jo sluppet unna alt av spin-offserier og samlemani vi da. Lynet McQueen til og med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.