Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 15:58   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp. Det er det nye, kule.

Ja, da håper jeg at du har en fordelingsnøkkel på samværet som gjør at du faktisk kan kalle deg alenemor uten at noen blir forvirret. Det hadde kanskje hatt sin naturlige plass i signaturen det også?

Ellers kjenner jeg at det er for få sitater fra Jimi Hendrix' låter der ute, og at jeg gjør mitt for å rette på det. Ungene kommer i andre rekke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 15:59   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Ukas date. Genialt. :fixer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 16:02   #63
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å dulte litt på Scarlett og Miromurr, men det virket litt døllt etter det knallbra forslaget om ukens date. Eller hva med "Magnolia, tjener xxxxxx i årslønn / "?

Gammel 14-05-09, 17:49   #64
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

PERSONLIG syns jeg det er rart å skrive " '03". Ville enten skrevet bare "03", "2003" eller "-03". Ikke apostrof, det syns jeg er snodig.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror Tinetoff har lært oss at man ikke skal ha apostrof foran forkortede årstall på norsk. Det er derfor jeg har kuttet det. :lydig apostel:

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har også lært det av tinetoff og fjerner det hos alle jeg leser korrektur på i forbindelse med rapportskriving i jobben.

Oops, sikkert mange som har irritert seg grønn over signaturen min, også jeg som var så sikker på at jeg gjorde helt rett når jeg satt apostrof og ikke bindestrek.

Jepp. Det er det nye, kule.

Jeg har vært kul, teller det?

Gammel 14-05-09, 17:53   #65
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aiaiai, Tuneland, du må jo konstruere en artig signatur med dine fem gutter. Nå har du gått for bina-modellen, ser jeg, men den trenger et tøtsjh of today!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 18:09   #66
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Aiaiai, Tuneland, du må jo konstruere en artig signatur med dine fem gutter. Nå har du gått for bina-modellen, ser jeg, men den trenger et tøtsjh of today!

Huff ja, jeg trenger litt inspirasjon kjenner jeg. Dette er ikke bra, og jeg har mistet kreativiteten min et eller annet sted.

Gammel 14-05-09, 18:21   #67
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldstegutten (92), fødttiårettereldsteguttengutten (02), fødttoåretterfødttiårettereldsteguttenguttengutten (04), fødtettåretterfødttoåretterfødttiårettereldstegutt enguttenguttengutten (05) og fødttreåretterfødtettåretterfødttoåretterfødttiåre ttereldsteguttenguttenguttenguttengutten (08)

For å gjøre det enkelt.

Gammel 14-05-09, 18:24   #68
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo bli veldig gjenkjennelig med fødselsdato i signaturen, om man har en litt mindre vanlig kombinasjon enn jente og gutt født i 2004 og 2006. F.eks. tre jenter født i 1985, 1995 og 2005, pluss tvillinggutter født i 2006. Ikke så vanskelig å kjenne igjen da?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:02   #69
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Er signaturen min "in" nå?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:09   #70
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Da syns jeg det er bedre å kalle dem "enern", "toern" og "treern".

Jeg må tilstå at jeg tenker på helt andre ting enn barn når jeg ser signaturen "toern". Den er rett og slett fæl.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:09   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guri, det var en gammel gubbe.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:12   #72
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Guri, det var en gammel gubbe.

Han er ung og kjekk, ja, hvis det var min du siktet til.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 19:18   #73
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eldstegutten (92), fødttiårettereldsteguttengutten (02), fødttoåretterfødttiårettereldsteguttenguttengutten (04), fødtettåretterfødttoåretterfødttiårettereldstegutt enguttenguttengutten (05) og fødttreåretterfødtettåretterfødttoåretterfødttiåre ttereldsteguttenguttenguttenguttengutten (08)

For å gjøre det enkelt.

Enklere kan det vel ikke bli?

Gammel 14-05-09, 19:18   #74
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg føler det ikke naturlig å ha med barna i signaturen, og har ikke tenkt over hva som er mest "korrekt".

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan vi ikke heller hive inn ukas date i signaturen?

----------------
Distriktspappa (1960)

Du er ikke så sterk på ironi, er du?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Man kan jo bli veldig gjenkjennelig med fødselsdato i signaturen, om man har en litt mindre vanlig kombinasjon enn jente og gutt født i 2004 og 2006. F.eks. tre jenter født i 1985, 1995 og 2005, pluss tvillinggutter født i 2006. Ikke så vanskelig å kjenne igjen da?

Ikke sant? Dette er hovedårsaken til at jeg ikke har noen navn eller datoer i signaturen min.

Gammel 14-05-09, 19:34   #75
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å dulte litt på Scarlett og Miromurr, men det virket litt døllt etter det knallbra forslaget om ukens date. Eller hva med "Magnolia, tjener xxxxxx i årslønn / "?

Kaller du meg døll?

-------------
Miromurr - med samme date som i fjor og året før og året før der igjen og enda et år før det

Gammel 14-05-09, 19:39   #76
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Enklere kan det vel ikke bli?

Greit å holde det enkelt. Er så mange idioter her på FP.

Gammel 14-05-09, 21:08   #77
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt av for lenge siden.
Hvem har date og hvem har barn?
Hvem har mann og vil ha kone?

Gammel 14-05-09, 21:10   #78
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg la inn ungenes fødselsår i signaturen etter gruppepress her tidligere.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 21:14   #79
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan vurdere å ha
"skulleønskehanvarstorebror 05". For det gjør han. Han vurderer å få en baby sammen med nabojenta slik at hun blir mamma og han dermed blir storebror.

Herlig

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 21:15   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo så brutal at jeg har navna til barna mine i signaturen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.