Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fin barnebunad/festdrakt - hvor?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 22:28   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Fin barnebunad/festdrakt - hvor?

I dag skjønte jeg at femåringen virkelig var lei seg for at hun har vokst ut av forrige barnebunad, og ønsker å ha bunad på 17. mai hun også, sånn som oss tre andre.

Det er rimelig kort tid igjen, og jeg har ikke tid til noen lang butikkrunde, så jeg spør her: hvor går jeg for å finne en fin, ikke altfor dyr barnebunad (fortrinnsvis i Trondheim)?

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:30   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin barnebunad/festdrakt - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

I dag skjønte jeg at femåringen virkelig var lei seg for at hun har vokst ut av forrige barnebunad, og ønsker å ha bunad på 17. mai hun også, sånn som oss tre andre.

Det er rimelig kort tid igjen, og jeg har ikke tid til noen lang butikkrunde, så jeg spør her: hvor går jeg for å finne en fin, ikke altfor dyr barnebunad (fortrinnsvis i Trondheim)?

Exit
Cubus

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:55   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnas hus eller Reflex?

Gammel 14-05-09, 22:55   #4
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt EXIT/NameIt. Bra utvalg både i farger og pris.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:14   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar!

For du er suveren
Gammel 15-05-09, 00:20   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Obs har også fine barnebunader. Ikke billige, men flotte.

Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:41   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Name-it har 30 % avslag på sine nå. Iallefall på City Syd. Barnas Beste (tidligere Reflex på tiller) har bunader som er veldig enkle - om du foretrekker det. (litt sånn "rutaliv"-style)

Gammel 15-05-09, 00:44   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

XY på Byhaven har (hatt) veldig mange fine modeller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:45   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvis du ikke finner noe annet sted, så jeg jeg noen drakter på hva-den-nå-heter-klesbutikken på Valentinlystsenteret i går til den veldig hyggelige pris av 250 kroner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 01:00   #10
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og hvis du ikke finner noe annet sted, så jeg jeg noen drakter på hva-den-nå-heter-klesbutikken på Valentinlystsenteret i går til den veldig hyggelige pris av 250 kroner.

Ah, takk!

Da blir det vel ei råd!

For du er suveren
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.