Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen andre med usynlige øyenbryn?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 00:01   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen andre med usynlige øyenbryn?

Hvordan gjør dere de mer synlige?

Mine er superblonde, synes ikke i det hele tatt nesten. Håret mitt er (farget) mørkebrunt, passer ikke så godt sammen med andre ord.

Nå har jeg sminket meg, fått øyenbrynsstensiler, og har brukt øyenbrynsfarge. Men tok det nok litt for mørkt, ser ut som en klovn her jeg sitter. Men tror det kan bli fint med litt trening og riktig farge.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:03   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen andre med usynlige øyenbryn?

hudpleier farger og former dem.

Gammel 16-05-09, 00:04   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyse øyenbryn og permanent farger dem ca hver 3. uke. Da mørkebrun, siden jeg har brunt hår. Veldig enkelt og greit, og mye mer naturlig enn å bruke øynebrynsblyant.

Gammel 16-05-09, 00:04   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Frisøren min farger og former for meg, hun er kjempeflink.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:09   #5
indie

indie sin avatar

indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd å farge dem, men det går ikke pga at det nesten ikke er hår heller, fra midt over øyet og utover er det heller sparsomt. Så det er nok ikke noe alternativ for meg, desverre.

Gammel 16-05-09, 00:16   #6
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Min svigerinne nappet så mye øyebryn at de sluttet å vokse ut igjen. Hun har tatovert sine i hudpleiesalong og det ser faktisk ikke så verst ut.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:20   #7
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser i hvert fall ut som en klovn hvis jeg farger mine noe særlig, så jeg koster på litt sånn øyenbrynspuddergreier () hvis jeg gidder... Har prøvd permanentfarge før i tiden, sånn man farger selv, og fant ut at jeg ikke kunne la fargen sitte så lenge som det stor i bruksanvisningen, men kun et par minutter. :klovn:

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:23   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sokk: Jeg har ikke våget å farge mine øyenbryn selv, men har vært veldig fornøyd med å få det gjort i en hudpleiesalong eller hos frisør. Bare understrek veldig tydelig at du vil ha en lys brunfarge. Har dessverre ingen råd til deg som mangler selve hårene, Tito, men en skulle kanskje tro at forsiktig tatovering kunne være en idé.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:31   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også helt lyse øyenbryn (kan tro jeg så fin ut da jeg på ungdomskolen gjorde mine spede forsøk på å sminke meg med øyenskygge opp til øyenbryna (som ikke var synlige) )

Forøvrig farger jeg brynene selv. Det er kommet en "snabbfarge" fra Depend

I tillegg fyller jeg på med litt blyant. Synes det er helt greit jeg.

Gammel 16-05-09, 00:35   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har også helt lyse øyenbryn (kan tro jeg så fin ut da jeg på ungdomskolen gjorde mine spede forsøk på å sminke meg med øyenskygge opp til øyenbryna (som ikke var synlige) )

Finnes den i ulike farger, Bauche - og blir den ikke for mørk? Det er jo så kjedelig å gå i salong og få gjort dette; jeg utsetter og utsetter.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 02:22   #11
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Den der snabbfargen fra Depend er genial! Man kliner på og tørker av i så godt som samme bevegelse, og bruker man fargen Lys Brun kan man ikke gjøre så mye galt.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 02:40   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg også farger og farger øyenbrynene og synes aldri det blir helt bra eller varer lenge nok. Skal ta en titt på snabbfargen gitt. Nå som jeg er peonrød i ansiktet (solfaktor er for pyser og folk uten ammetåke) er det skikkelig lækkert med lyse bryn.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 05:07   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Den der snabbfargen fra Depend er genial! Man kliner på og tørker av i så godt som samme bevegelse, og bruker man fargen Lys Brun kan man ikke gjøre så mye galt.

Så enkelt at selv jeg kunne brukt det?

Gammel 16-05-09, 06:18   #14
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har prøvd å farge dem èn gang og glemte bort tiden.

Gammel 16-05-09, 08:29   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist nappet/farget jeg det hos frisøren etter en klipp. Skal gjøre det om et par uker også.

Ellers kan man jo ta sånn permanent makeup da. Der man tatoverer på bryn. Det blir faktisk fint! Mjau her inne har gjort det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 08:30   #16
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Denne bruker jeg også!
Trikset er å ta det raskt på og fjerne det etter et minutt eller to bare. Ellers kan man se ut som en "klovn", ja.

Gammel 16-05-09, 09:37   #17
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg farger mine.

Dersom du går til noen som er utdannet make up-tatovør, og som kan faget sitt skikkelig, er det veldig pent med tatoverte øyenbryn. Bare ikke gjør som meg, å gå til ei som gjør det på hobbybasis. Det koster mye, og gjør sinnsykt vondt, når du skal fjerne dem med laser igjen etterpå.

Gammel 16-05-09, 09:43   #18
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor lenge kan dere gå uten å nappe bryn? Jeg går maks over en uke, helst annenhver dag

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 11:44   #19
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tatovert mine. Har skrevet om det i en tråd tidligere, sikkert tatoveringstråden eller noe.
http://solhegge.com/
Hun her er kjempeflink, og kanskje hun kan anbefale deg en flink linergist i nærheten av deg om du ringer henne. Hun har tatovert meg, og jeg er veldig fornøyd. Fornyer ca hvert andre år for å holde det fint. Man kan få tatovert på hår eller dekket flate, jeg har dekket flate akkurat nå, men har lyst til å få tatovert hår neste gang. Ser jo enda mer naturlig ut.

Det som er viktig er å gå til noen som er veldig flink. Det sitter tross alt midt i ansiktet.

Og ja, jeg hadde nesten usynlige bryn, tegnet i mange år.

Gammel 16-05-09, 12:24   #20
indie

indie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det som er viktig er å gå til noen som er veldig flink. Det sitter tross alt midt i ansiktet.

Takk for tips.

Ja, det ser litt skummelt ut med noe så permanent, men samtidig var jo etterbildene veldig fine. Får sende henne en mail og høre om det er noen i nærheten som er gode.

Jeg har ikke gjort noe med øyenbrynene mine på årevis, og med briller har det blitt en slags ramme uansett. Men nå kunne jeg tenke meg å begynne å sminke meg litt, men så fort jeg får på litt øyensminke ser det ganske teit ut uten øyebryn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.