Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trille til Akta Graco logico s?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 14:02   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Trille til Akta Graco logico s?

Jeg vurderer å kjøpe trille som jeg kan feste bilsetet til minsten på.

'

Så da lurer jeg på: Pris? Hvordan er trilla når setet ikke er festet på? Noen emd erfaring?

Gammel 16-05-09, 14:34   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trille til Akta Graco logico s?

Nå fikk jeg svar fra den lokale barneutstyrsbutikken at det var to typer. En til 1200 kr og en til 1600 kr. Hun husket ikke om begge gikk til setet, eller om det kun var den dyreste.

Er det en grei trille når setet ikke står på?

Gammel 16-05-09, 15:48   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Dette har jeg lurt litt på selv faktisk. Hold gjerne tråden oppdatert om du finner ut av noe. Så skal jeg selvfølgelig oppdatere om jeg finner ut av noe også.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 15:56   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg fant en trille på FINN. Halvannet år gammel til 800 kr. Nyprisen var 1700.
Så om et par timer kjører jeg og henter den. Rapport kommer.

Gammel 16-05-09, 19:08   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Trille i hus. Nå skal den utforskes. Må bare finne ut hvordan jeg får den opp etter å ha slått den sammen.

Gammel 16-05-09, 20:45   #6
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Vi har trille som Acta Graco logico S kan festet på, men den er litt annerledes enn den dere vurderer. Den heter Mirage Plus og er vel kanskje en enklere utgave? I alle fall har den vært kjempefin. Vi har brukt den mye på senter etc. Nå er snuppa 9 måneder og sitter i trilla uten bilsete. Den fungerer absolutt til enkelt bruk (senter, asfalt, reisetrille). Det eneste jeg har å utsette er ryggreguleringen. Den justerer man med reim som strammes/løsnes, altså ingen trinn. Den kostet SEK 700,- (tror det var tilbud) i babybutikken på Nordbysenteret i Svinesund (i fjor.). Ellers skal vi selge både trille og bilstol snart, men som sett.

http://www.akta.se/o.o.i.s/57

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.