Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det perfekte svarte skjørtet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 22:37   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det perfekte svarte skjørtet

Det leter jeg etter. Det skal gå til rett over kneet, være litt utskrådd, enkelt men gjerne med noen fine detaljer i selve utførelsen, glidelås i siden eller bak, gjerne bred linning/hoftestykke, fint solid stoff (ikke slaskete).

Har noen sett det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 21:09   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte svarte skjørtet

Ser ut til at ingen andre har funnet det heller.

Gammel 19-05-09, 21:13   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leter også, men har ikke funnet det enda.

Gammel 19-05-09, 21:13   #4
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, men det er flere som leter. :abonnerer og leter videre:

Gammel 19-05-09, 21:14   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannelig om jeg vet, men nå ble jeg minnet på at jeg har glemt å sende deg leppestiften.

Gammel 19-05-09, 21:14   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Sitter her så bleik og pjusk og usminket, stakkars ...

Gammel 19-05-09, 21:15   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det

Det er i tynt ullstoff, "finjobbeskjørt". Det har rutebretter i stoffet foran - dvs. det er "plissert"? "brettet"? i mønster og sydd ned. Også har det sånne gåfolder. Det er veldig, veldig pent og litt for stort nå ( ). Skjørtet mitt er fra Turnover.

Du er kanskje ute etter noe mer glitzy?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 21:16   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to skjørt fra Filippa K, et svart og et blomstrete. De er klassiske, men føles moderne. Enkle, og av ganske god kvalitet. Men det er noen år siden jeg kjøpte dem, vet ikke hva de har nå.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 21:16   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg lette hele senteret rundt etter et skjørt nå før helgen, og fikk til svar at svarte pene skjørt ikke er moderne. Jeg har to stk, og begge er for små. (Men jeg liker dem helt lange jeg da. )

Har du sett på Mango? PÅ Mango i Sogndal hadde de hvertfall alt!

Gammel 19-05-09, 21:18   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

...og med rumpa bar i tillegg.

Gammel 19-05-09, 21:18   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg blåser i om det ikke er moderne, men det er vel kanskje derfor jeg ikke har sett noen i det siste. Tenker ikke på noe glitzy tror jeg, selv om jeg ikke er helt sikker på hva det betyr.

Gammel 19-05-09, 21:19   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lett lenge etter det perfekte svarte skjørtet og det perfekte jeansskjørtet, har nesten gitt opp, og har begynt å ta til takke med de som er helt OK.

Gammel 19-05-09, 21:19   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg lette hele senteret rundt etter et skjørt nå før helgen, og fikk til svar at svarte pene skjørt ikke er moderne.

Det er jo tidløse plagg som alltid er moderne. :Oppgitt:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 21:19   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg blåser i om det ikke er moderne,

Jeg også, men det gjør det ikke noe lettere å finne det.

Gammel 19-05-09, 21:19   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det er jo tidløse plagg som alltid er moderne. :Oppgitt:

Ja, ikke sant!? Det prøvde jeg å si også, men det hjalp visst ikke så lenge de ikke fikk det inn i butikkene.

Gammel 19-05-09, 21:20   #16
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM har hatt noen sånne skjørt tidligere, men de har vært litt lengre enn knelengde og i sånt syntetisk stoff. Er det sommerskjørt du er ute etter eller "helårsskjørt"...?

Gammel 19-05-09, 21:23   #17
m^2

m^2 sin avatar

Standard

glitzy= blankt stoff, glitrete greier, tynt stoff som "blafrer" og er "morsomt" og "festete".
Eller om du skal ha et mer voksent, sobert skjørt

Gammel 19-05-09, 21:24   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Helårsskjørt. Og det må ikke være lengre enn til kneet, og ikke syntetisk stoff. Heller ikke trikotstoff. Voksent og sobert, ikke festete og gøy!

Gammel 19-05-09, 21:24   #19
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ehm, dere som har for små/store skjørt: tenkt å selge dem?
Str.? Bilder?

:fisker så jeg slipper å gå i butikker:

Gammel 19-05-09, 21:26   #20
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

(Men jeg liker dem helt lange jeg da. )

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.