|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Det perfekte svarte skjørtetDet leter jeg etter. Det skal gå til rett over kneet, være litt utskrådd, enkelt men gjerne med noen fine detaljer i selve utførelsen, glidelås i siden eller bak, gjerne bred linning/hoftestykke, fint solid stoff (ikke slaskete). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetJeg har det |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetJeg har to skjørt fra Filippa K, et svart og et blomstrete. De er klassiske, men føles moderne. Enkle, og av ganske god kvalitet.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtet
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetJeg blåser i om det ikke er moderne, men det er vel kanskje derfor jeg ikke har sett noen i det siste. Tenker ikke på noe glitzy tror jeg, selv om jeg ikke er helt sikker på hva det betyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetJeg har lett lenge etter det perfekte svarte skjørtet og det perfekte jeansskjørtet, har nesten gitt opp, og har begynt å ta til takke med de som er helt OK.
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo tidløse plagg som alltid er moderne. :Oppgitt:
![]() |
#14 |
Live and let live
|
Jeg også, men det gjør det ikke noe lettere å finne det.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
Ja, ikke sant!? Det prøvde jeg å si også, men det hjalp visst ikke så lenge de ikke fikk det inn i butikkene.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetHM har hatt noen sånne skjørt tidligere, men de har vært litt lengre enn knelengde og i sånt syntetisk stoff. Er det sommerskjørt du er ute etter eller "helårsskjørt"...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Det perfekte svarte skjørtetEhm, dere som har for små/store skjørt: tenkt å selge dem?
![]() |
|
|