|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Vi gifter oss i sommer, og har noen ønsker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Hva med å legge ut ønskelister på de store gaveutstyrsbutikkene...
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Legge ved ønskeliste i invitasjonen?! Det gjorde venninnen min. Kanskje skrive ønskelisten på baksiden på invitasjonen?
|
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Du tror ikke de vil spørre ved en slik anledning, da? Det er jo forskjell på jul og bryllup. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Ønskelisteblogg.
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Har dere foreldre eller forlovere som snakker jevnlig med "verstingene" går det jo an å få dem til å nevne i en bisetning av dere samler på x type servise, bestikk eller glass. Går det an?
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Legg ut ønskeliste i de butikkene dere ønsker dere noe, og få dette inn i samtaler både titt og ofte |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Jeg hadde ikke sendt det med invitasjonen. Ville laget en blogg, og sendt med en link. Sørg for at den også inneholder litt annet enn kun ønskelister. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Enten blogg med ønskeliste, eller ønskelister hos butikkene dere ønsker gaver fra og beskjed om at det ligger ute ønskelister der og der. Det kan fint komme fram i invitasjonen uten å virke frekt. Noe a la "For de som ønsker å vite det, så har vi lagt ut ønskelister hos *** og ***" |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bryllup, hvordan informere om gaveønsker?Jeg synes ønskelister som henger ved invitasjonene er en uting. Da føler jeg meg presset til å kjøpe noe av det og da er mye av gleden borte. Hva med å snakke litt om ønskene løselig når familien er tilstede da?
|
![]() |
|
|