Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din yndlingsparfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 17:21   #21
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din yndlingsparfyme

chanel5.jpg
Uten spray og i veldig små mengder liker jeg denne.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:23   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...glemte helt parfymen jeg fikk av mannen til bursdagen min, og som jeg også hadde for mange år siden - Laura by Laura Biagiotti:

Gammel 20-05-09, 17:23   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har nok ikke samme parfymesmak, så det er neppe noen tips å hente fra meg. Jeg liker best lette og friske dufter, ikke tunge og sterke.

Nå har jeg
Flower Bomb fra Viktor & Rolf, det er favoritten nå.
She fra Emporio Armani (veldig god, selv om den er litt tung til å være meg)
En ny parfyme fra Chloe, med strikkesløyfe (god!)
Aromatonics (grønn) fra Lancome (denne brukte jeg for mange år siden, og kjøpte en flaske igjen i fjor - men den har ikke blitt så mye brukt.
Simply fra Clinique, favoritt lenge, men jeg tror ikke den fins lenger?
L'eau d'Issey fra Issey Miyake har jeg hatt i flere år, men er litt lei den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:27   #24
Albertine
Passiv

Standard

Envy me 2 av Gucci.

Deep red fra Hugo Boss

Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:52   #25
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til aftenbruk bruker jeg nå:

Til daglig denne:

Liker egentlig godt "parfymer" som ikke er parfymer; a la CLEAN-parfymene.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:03   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

L'eau d'Issey fra Issey Miyake har vært min favoritt i årevis.

Le Feu d'Issey er en mye tyngre tuft fra dem, men også kjempegod. Litt spesiell, men det er jo Angel også

Gammel 20-05-09, 19:14   #27
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flere parfymer jeg veksler mellom, men akkurat nå er Escadsas sommerduft favoritten.

Andre jeg bruker relativt jevnlig er:

Casmir fra Chopard

DKNY

Gaultiere2 fra JPG

Dolce & Gabbana

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:16   #28
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

leau de issey(usikker på om det skrives sånn men orker ikke inn på badet nå)

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:41   #29
ingis
Fullverdig medlem

ingis sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ikke akkurat parfyme, men denne er frisk og god til både hverdag og fest.

Gammel 20-05-09, 19:59   #30
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker både tunge og lette parfymer.

Gammel 20-05-09, 21:43   #31
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg hadde en parfyme fra Issey Miyake en gang... Kan ikke huske hva den het, men den var en del av et prøveprosjekt, hvor "flakongen" var formet som en pc-mus. Min var i rødt. Den var god . Noen andre som har vært borti denne, som husker navnet?

Eller var den kanskje fra Kenzo??? Himmel, jeg husker ikke, men har iallefall ikke sett den igjen...

Gammel 20-05-09, 21:46   #32
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Le Feu d'Issey er en mye tyngre tuft fra dem, men også kjempegod. Litt spesiell, men det er jo Angel også

Kan du bruke begge?

Jeg blir litt lei av å bruke samme parfyme hele tiden, så jeg alternerer som sagt. Tenker som så at dersom man kler Angel, så passer kanskje denne også?

Gammel 20-05-09, 21:48   #33
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jean Paul Gaultier - den klassiske. Brukt den i mange år, klarer ikke finne noen ny som passer meg og som jeg synes lukter like godt på meg

Gammel 20-05-09, 21:55   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker friske og lette blomsterdufter.
Min absolutte favoritt produseres ikke lenger ("Tempore Donna" av Laura Biagiotti) og jeg klarer ikke å finne en fullgod erstatning.

Liker godt "Be Delicous" DKNY (grønn) og er stadig på utkikk etter en lett blomsterduft med sjasmin.

Gammel 20-05-09, 21:55   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Eller var den kanskje fra Kenzo??? Himmel, jeg husker ikke, men har iallefall ikke sett den igjen...

Kenzo har hatt noen lukter jeg har blitt helt hekta på opp gjennom tidene. Jeg husker spesielt en, Parfum d'ete. Den elsket jeg. Jeg har også brukt Laura fra L. Biagotti en del, men den synes jeg ikke lukter godt lenger. En annen favoritt har vært J'adore og en eller annen med nokså lik flaske, bare den ikke var smal øverst. Hva søren het nå den? Noe på E, tror jeg...

Etter en kjapp prøvespray på badet nå, så må jeg si at J'adore lukter fryktelig kvalmende. Det er lenge siden jeg har brukt den. Nå bruker jeg Cool Water fra Davidoff, men London fra Burberry har jeg også lenge hatt en hang up på, selv om den er ganske søtlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 21:56   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker forresten også en periode jeg var helt vill etter Cerruti 1881.

Den verste parfymen ever må være Sunflowers. :urk:

Sist redigert av Hyacinth : 20-05-09 kl 22:02.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 21:56   #37
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sweet sun fra Dior

Kenzo Amour

L'Eau D'Issey fra Issey Miyake

Gammel 20-05-09, 22:11   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Mine kveldsparfymer:
Versaces "Crystal Noir"

Ralph Lauren "Glamourous"

Dagdufter:
Nina Ricci "Premier Jour"

Givenchy Extravagance "d'Amarige"

Tova Beverly Hills "Tova"

Og en sjelden gang Jean Paul Gaultier "Femme"

Gammel 20-05-09, 22:21   #39
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat nå har jeg dream of pink og Laura. Laura er den parfymen jeg stadig vender tilbake til. Fikk "elle" av mannen til bursdagen, men den likte jeg ikke. Skal skrive av favorittparfymene i denne tråden, kanskje jeg finner meg en ny favoritt.

http://www.esthetique.no/upload/prod...oductLarge.jpg

Gammel 20-05-09, 22:39   #40
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne bruker jeg nå, The one, fantastisk.

Denne fra Lancome brukte jeg før.

Og denne brukte jeg før det

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.