Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken herreparfyme får deg til å

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-09, 21:04   #41
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken herreparfyme får deg til å

Fahrenheit er kjempegod og klassisk. Ikke så sterk heller.
Men den ultimate mannelukt er for meg Balenciaga, cristobal.

Mannen min har brukt den i mange år, bortsett fra noen få avbrudd, men kommer alltid tilbake til denne. Den lukter veldig mann og krydret, og det er ikke så mange parfymerier som har den lengre. Men den er veldig god altså!

Gammel 17-05-09, 21:13   #42
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Fahrenheit er best på min.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 00:52   #43
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Åh, det er kun én herreparfyme som har fått meg mo i knærne, men den produseres ikke lenger (så vidt jeg vet). Nå snakker vi altså midten av 80-tallet - og Pierre Cardin .

Gubbelure bruker Allure Sport, og han kler også godt CK-parfymene (gjerne Obsession for Men).

Gammel 20-05-09, 01:51   #44
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Samboer bruker Clinique Happy for men akkurat nå, den liker jeg veldig godt. Fresh og sommerlig- perfekt for årstiden

Fahrenheit er min favoritt da Det er ingenting som lukter så mann som den, men det blir nok ikke noe kjærestelukt for meg da pappa har brukt den i alle år

Gammel 20-05-09, 02:05   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spanish leather. I hvert fall ville jeg nesten spise opp en kollega. Jeg har dessverre ikke funnet den, da hadde jeg kjøpt den sporenstreks til mannen.

Sist redigert av Pelen : 20-05-09 kl 02:12.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 08:13   #46
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Den lukter så utrolig godt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:21   #47
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange dufter er sexy kun av nostalgi, ikke i seg selv. Men ok:

I starten brukte han Between Sheets fra van Gils. Den brukte han så lenge at den etterhvert mistet effekten, liksom. Den sluttet å lukte. Men jeg vil alltid forbinde den duften med starten av forholdet. Jeg synes fremdeles den lukter godt.

En eks brukte Fahrenheit, og den skaffet mannen min seg fordi han vet at jeg liker den, men han blir litt mobbet. Er den lukten helt "ut", kanskje? Antakelig.

Nå bruker han Allure. Det er ikke den samme som den på bildet tidligere i tråden, for flasken er gråaktig og ikke blank som den. Jeg vet ærlig talt ikke hvor den Alluren kommer fra, jeg. Det står bare Allure på den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:21   #48
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg lett etter, har ikke fått tak i den, trodde det var fra noe sånn party greier, men skal kjøpe den nå, jeg sprayet denne på genseren til mannen når jeg var 14 år og lå å snuset på den....mmmmmmmmmm

Nå bruker han denne, 4-5 ganger i året, og den skal han ha på til helgen yammi

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 21-05-09 kl 00:30.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:28   #49
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:31   #50
Albertine
Passiv

Standard

Old Spice.

Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:35   #51
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Calvin Klein IN2U og Diesel.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:38   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Gucci og Agua di Gio liker jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.