|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Leste med skrekk og gru dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jepp, jeg er engstelig for å støte på de ekle krypene.
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?JA!!!! Min største fobi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nope. |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Lite glad i orm, men jeg har vært mye ute i mitt liv og nesten aldri møtt noen. Jeg er oppvokst i et realt hoggormdistrikt.
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg stort. Regner med at den er mer redd meg enn jeg den. =)
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Ungene i bhg hadde truffet på hoggorm på onsdag da de var på tur. Tror det er første de har vært borti.
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg har sett mye hoggorm i området jeg vokste opp, og av og til i skogen etter at jeg ble voksen. Men finnes ikke redd dem. De stikker jo som regel av og det er meget sjeldent at de biter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei, er ikke det.
![]() |
#15 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg er oppvokst i hoggormfri sone, og har i grunnen aldri tenkt over at det kan være orm her jeg bor nå.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg kan ikke si at jeg er spesielt redd for huggorm. Vi har truffet på flere på turer rundt omkring. I barnehagen til guttene ble en gutt bitt i fjor. Det gikk veldig greit heldigvis.
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei. Som regel stikker dei avgårde så fort dei merker at det kjem nokon.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei. Jeg har aldri møtt en hoggorm, og regner med at den er reddere for meg enn jeg for den. Og hvis den mot formodning skulle bite, overlever jeg nok det også.
![]() |
#19 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Nei. Jeg har vært mye på tur, men aldri truffet på orm. (Men det kan jo muligens mye skyldes at jeg har hatt med meg en galloperende spinnvill fuglehund som sikkert har laget jordskjelv for alle ormene i mils omkrets også.
![]() |
#20 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere redd for å støte på hoggorm når dere går i skogen?Jeg ble bitt av hoggorm i fjor, faktisk, men kjenner meg ikke noe reddere av den grunn. Jeg ser på flått som en større trussel.
![]() |
|
|