|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Overnaturlige evner? | |||
Ja, helt klart!
|
|
7 | 5,07% |
Tja, kanskje?
|
|
23 | 16,67% |
Nja, andre mener iallefall det?
|
|
5 | 3,62% |
Ærru gæærn, så klart ikke!
|
|
75 | 54,35% |
|
|
35 | 25,36% |
Nekter å svare!
|
|
4 | 2,90% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har sanndrømt to ganger om dødsfall, helt uventede.
|
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg er synsk. Jeg er f.eks. sikker på at du har en stammor med rødlig hår, guniss. Og jeg ser noen grønne øyne bak i slekten også.
|
|
|
#63 |
|
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Mmmmm. Det ser jeg også. I nær fremtid, i et dunkelt lokale med noen andre folk rundt oss. Og aC kommer til ... vent, vent. Jo. aC kommer til å røyke minst to røyk.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Nei på ingen måte. Men jeg har skremmende rett i hvem som kommer opp i ulike fag til skriftlig eksamen i 10 klasse. Når jeg er på 10 trinn altså. Men jeg er nok bare god til å gjette. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg tviler. Samtidig har jeg opp gjennom årene hatt foruroligende mange drømmer om hendelser som var omtrent samtidige. Og en ekkel forutsigelse. Men overnaturlig? Tipper på at jeg av og til er usannsynlig god til å legge sammen 2+2 av nesten skjult informasjon. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hva er en vardøg?
|
|
|
#69 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Når man hører (og/eller ser?) noen komme før de faktisk kommer.
|
|
|
#70 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hmm.. merkelig.
|
|
|
#71 |
|
Ansvar for egen luring
|
Samme her. Har aldri i mitt liv opplevd noe som minner om overnaturlig, men jeg har så mange jordnære, rasjonelle folk jeg stoler på rundt meg som har slike evner, og tror derfor på at noen kan ha det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Well, I ain't gonna pay you. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg skulle til å skrive noe om overnaturlig som et absurd begrep, men så ser jeg at Skilpadda alt har sagt det. *uorginal*
|
|
|
#74 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har opplevd et par ting på gamlejobben som ikke kan la seg naturlig forklare. Åpne dører, skygger osv. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Vardøg og har flere ganger drømt svært tydelige drømmer om venniner eller bekjente som blir gravide (også har de blitt det like etterpå)
|
|
|
|
#76 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har drømt ganske mange ganger om folk som var gravide, uten at de ble det rett etterpå. Inkludert meg selv.
|
|
|
#77 |
|
|
Ditto. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Vardøger har jeg også opplevd flere ganger, trodde nesten alle opplevde det ? |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Det er dårleg med overnaturlege evner her, gitt (og litt manko på naturlege evner også innimellom, dessverre), men enkelte gongar skulle eg verkeleg ønske at eg kunne kurere allverdens sjukdommar med litt tankekraft eller berøring. |
|
|
|
![]() |
|
|