|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Froste baderomsvindu - hvordan?Vi har et baderomsvindu som er ganske stort. Har lyst til å "froste" det, men hvordan gjøres det? Enkelt eller må man ha fagbrev?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Vi har vindufolie: http://www.vakrevinduer.no/
![]() |
#3 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Det var dette jeg var på jakt etter, så bra.... tusen takk
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Den folien som du får er enkel å legge på selv og holder godt. Lykke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Jeg har folie fra vakrevinduer.no på badevinduet, og det fungerer supert. Lett å legge også.
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Jeg kjøpte folie på en fargehandel og la på et par små ruter i vinterhagen, slik at jeg skal slippe å se inn til naboen når jeg sitter der. Lett som en plett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Vi har også vindusfolie på baderomsvinduet. Det var kjempelett å legge den på selv, vi brukte såpevann og så nal for å klemme ut luftbobler.
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Froste baderomsvindu - hvordan?Du kan også bruke "Glaslack" fra Panduro. (Slåss litt med folien siste gang. Glasslakk gikk kjapt og lett.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|