Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nintendo DS

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-09, 16:00   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nintendo DS

Min kjære sønn blir 5 år på Onsdag og han har ønsket seg DS siden jul, så da har jeg funnet ut at det er det han bør få til bursdagen sin.

Spørsmålet er da bare hva spill jeg skal kjøpe og om jeg skal kjøpe den nye DSIen i stede for vanlig DS.

Noen innspill?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 17:35   #2
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Sv: Nintendo DS

Om du skal kjøpe DSI eller Ds vet jeg ikke, vi har Ds.
Men av spill så er det Mario Kart og Super Mario som har slått best an hos mine gutter.

Gammel 24-05-09, 17:38   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke forskjellen på DS og DSI, vi har DS. Sønnen min på 6.5 år liker best Lego Star Wars og Lego Batman. Han har Mario og, men det var visst ikke så stas som han trodde.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 17:51   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

DSI er den siste nye med kamera og trådløsnettverksstøtte tror jeg

Gammel 24-05-09, 17:53   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

DSI er den siste nye med kamera og trådløsnettverksstøtte tror jeg

Ja jeg vet egentlig det.... Men er det egentlig noe vits til en på 5 år?

Gammel 24-05-09, 18:01   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Nei men tenk om moren skal bruke den

Gammel 24-05-09, 18:29   #7
Left
Passiv

Standard

Vi har begge. Storebror har DSi, og Lillebror har DS. Det kameraet er veldig morsomt, og han har knipset bilder av de festligste ting. Les lillebrors rompe osv. Du kan ta opp lyd, så han har masse fin sang og musikk på den så hvis du først skal kjøpe en ny, så hadde jeg nok gått for DSi.
Populære spill her er Legospillene, og SuperMario i ulike varianter.

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 18:36   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som blir mest brukt her, er de ulike Super Mario- spillene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 18:37   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei men tenk om moren skal bruke den

Men da er jo saken klar?

Gammel 24-05-09, 19:01   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Vi får se hva de har butikken men lego og mario er notert

Gammel 24-05-09, 19:34   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Mario er mest populært her.

Gammel 24-05-09, 20:08   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mario er gode greier. Wall-E er litt kjedelig. :bidrar:
Vi har lego-spillene på Wii-en og det er ganske morsomt. I hvert fall for far og mor.

Gammel 24-05-09, 21:52   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

www.cdon.com har tilbud på alle typer spill da.
Jeg kjøpte nettopp 3 playstation3 spill og et ds spill for 655kr ink porto.
149 kr for 3 av spillene og 179kr for et av dem. Billig!!

Har ikke peil på forskjellen på ny og gammel DS, så akkurat der kan jeg ikke hjelp.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 21:59   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nå aner ikke jeg prisforskjellen på DS og DSi, men sånn i utgangspunktet tror jeg vi hadde gått for DSi. (Minsten fikk DS til jul, det er jo så typisk. )

Her og er Mario en slager. Han fikk et Pokemon spill av pappa når han brakk benet i vinter og det var en gedigen flopp. Det står fra 3 år men er mye tekst og lesing så det ligger omtrent ubrukt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:44   #15
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

puselini er litt kul
Standard

Dersom prisforskjellen ikke er så stor ville jeg gått for den nye typen.

Og de spillene som de alltid faller tilbake på her er Mariospillene. De er helt klart en slager.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.