|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kombivogn er best?Emmaljunga ceox 360 eventuelt cheoxen uten svinghjul.
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvilken kombivogn er best?nitro city var vist bare 10 kg med bagen på.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Jeg er svoren Simo-fan, men alle slike store duovogner går ut med høye hælspark om det er eneste vogna man skal ha. Jeg hadde hatt stor og god Simo til baby, og byttet til snasen sportsvogn etter hvert. |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken kombivogn er best?Jeg har vært veldig fornøyd med Emmaljunga, men noen lett sportsvogn er det jo ikke. Men en er solid og triller godt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken kombivogn er best?
Nei jeg synes ikke det. Men nå har jeg aldri hatt en bugaboo eller liknende, så jeg kan ikke sammenlikne. Men jeg hadde samme vogna til to unger og den fungerte helt fint. Den tar jo litt plass i bilen, men jeg synes ikke den var blytung. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Den ene bilen vår er en SUV, så vi kan ha den oppslått stort sett hele tiden, men på langturer med mye bagasje o.l., må den nok legges sammen. Den er lekker, da, har fått tilbud om en 2009 modell, nesten ubrukt, til 5500 med alt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Emmaljunga er super som bagvogn, men den er et tungt dråk - + at den tar sykt stor plass sammenlagt.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Jeg er så usikker, jeg har jo lette triller som jeg nok vil bruke når barnet blir større og vi "skal bare". Jeg har aldri hatt en "solid" vogn før, og er veldig fristet av utseende til vogna i hovedinnlegget. : overfladisk: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Jeg er veldig fornøyd med min Brio Happy da. Det er iallefall en forholdsvis lett og håndterbar duovogn.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Sånn ser min ut. Det jeg likte godt (selv om du har god plass i bil) er at man kan klappe sammen vogna (både med bag og sportsdel) uten å ta den av. Den er veldig lun og god synes jeg. Ikke for tung.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Jeg skjønner godt at du liker emmaljunga jeg altså - den er veldig god. Men tung, selvfølgelig. Om lille storesøster skal bli med og evt må holdes i en hånd er du dømt til å slite - spesielt på vinterstid.
|
|
|
#17 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jeg har Emmaljunga Duo Edge og bruker den som sportsvogn nå til vesla som er elleve måneder. Er veldig fornøyd - den er tung ja, men ikke for tung, og den er så stabil og god! Bruker den i all slags terreng, mye skog og bakker her vi bor.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Uansett er det ikke noe problem å få solgt en emmaljunga duovogn om du finner ut at sportsdelen ikke er noe for deg. Jeg solgte vår 3 år gamle vogn etter at den hadde ligget 5 minutter ute på finn.
|
|
|
#19 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Den nye bagen kommer vist ikke i butikkene før tidligst september
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Vi hadde Emmaljunga Edge Duo. Kjempegod som bagvogn, men håpløs som sportsvogn. Den var faktisk tyngre som sportsvogn, og fikk veldig rart tyngdepunkt. I tillegg til at samme kalesjen ikke passet like bra på en sportsvogn som på bagen.
|
|
![]() |
|
|