Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken Teutonia-vogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 00:18   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Teutonia-vogn?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Er det korte rygger på alle modellene, eller er det bare den ? noen som vet ?

Så vidt jeg vet, er sportsvogndelen lik på alle modellene, men jeg er ikke hundre prosent sikker altså. De ser hvertfall innmari like ut, og kan byttes om hverandre (Mistral og S3 fikk jeg demonstrert bytte mellom).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 00:19   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser forresten ut som om farge 3450 er mørkeblå.

minibolle mai 2012
Gammel 14-05-09, 00:24   #23
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Y2K System er ikke kort, jeg brukte den lenge til førstemann og husker han sov godt i den enda den sommeren han var to og et halvt. Og da bytta jeg ikke fordi vogna var kort, men fordi vi ikke trengte den typen vogn.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 00:25   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Y2K System er ikke kort, jeg brukte den lenge til førstemann og husker han sov godt i den enda den sommeren han var to og et halvt. Og da bytta jeg ikke fordi vogna var kort, men fordi vi ikke trengte den typen vogn.

Det har du nok rett i. Jeg snakket ikke om Y2K siden den ikke er i sortimentet lenger. Setet er ganske forskjellig fra de som er nå, så det stemmer nok at det er langt.

minibolle mai 2012
Gammel 14-05-09, 03:00   #25
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det har du nok rett i. Jeg snakket ikke om Y2K siden den ikke er i sortimentet lenger. Setet er ganske forskjellig fra de som er nå, så det stemmer nok at det er langt.

Kjempegod vogn om man ikke har som kriterium at den skal være så veldig lett, eller særlig liten.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 09:01   #26
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

spirit s3

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 09:05   #27
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mistral og S3

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 09:32   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis du skulle hatt en Teutonia vogn, hvilken modell ville du ha valgt ? og hvilken farge ?

Modeller : Lambda eller Mistral S - eller- Cosmo -
.

Har ikke sett noen av de live så vet ikke helt

i brunt eller grått

:ikke sett årest farger:
men ikke blomstrer og alt gush

Sist redigert av Honda : 15-05-09 kl 10:53.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 09:34   #29
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg digger Mistralen, med lufthjul. Liten, lett, stødig og kommer frem overalt. Mykbagen er også veldig fin. Og de nyere modellene er skikkelig fine!

Gammel 14-05-09, 09:56   #30
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Mistralen er en kjempefin sportsvogn ihvertfall. Den er ikke liten heller, minsten kan sitte i den ennå, i en alder av 4,5 år (110 lang). Men nå er den trang da.

Den er veldig praktisk: god og lun kalesje, vendbart ratt, ganske liten sammenlagt, og god å trille.

Gammel 23-05-09, 02:12   #31
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Tusen takk for svar alle sammen. Nå er vognene bestilt og det ble Mistral, Spirit og Timmy.

Gammel 23-05-09, 22:24   #32
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Tusen takk for svar alle sammen. Nå er vognene bestilt og det ble Mistral, Spirit og Timmy.

Skal du kjøpe tre vogner?

Gammel 24-05-09, 01:20   #33
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøtto, her.

Skal du kjøpe tre vogner?

Skal ikke ha de selv, skal åpne butikk med babyutstyr i sommer.

Gammel 24-05-09, 17:50   #34
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg likte Mistralen jeg. Lett å skifte kjøreretning, og fin sammenlagt. Ikke tung heller.

Hvis man først skal ha en tradisjonell firehjuling, that is.

Enig i dette. Vi har den i tillegg til OTH.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 20:47   #35
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Skal ikke ha de selv, skal åpne butikk med babyutstyr i sommer.

Å da forstår jeg! Hadde blitt litt smør på flesk med tre teutoniavogner på en gang
Lykke til da!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.