Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den irriterende katten!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 16:15   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den irriterende katten!

Det er jo snodig at man kan høre feil på en påfugl og en katt, men de høres litt like ut, syns dere ikke?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 16:27   #22
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg puttet det som var igjen av hanekyllingen i en hermetikkboks, og kastet den i søpla, og har ikke hørt noe fra naboen

Men nå begynte jeg å grue meg til vår katt kommer hjem med sin første halvspiste fugl eller mus.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 17:17   #23
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Men nå begynte jeg å grue meg til vår katt kommer hjem med sin første halvspiste fugl eller mus.

Det var morsomt når hunkatten min fikk kattunger. Da dro hun inn både mus og frosk, levende, for at ungene skulle lære seg å jakte. Jeg syntes så synd på dem, så mus ble sluppe ut igjen. Det samme ble frosken, etter at alle hybelkaninene mine var vasket av den

Gammel 21-05-09, 18:06   #24
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er livredd frosker og mus. Ikke fugler, men vil jo ikke at katten skal komme inn med en halvspist fugl.
Kommer til å få panikk den dagen det skjer, og er sikker på jeg kommer til å være alene hjemme alle gangene det skjer også.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 18:18   #25
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er fordi at da påfuglen ble skapt gikk den rundt og viste seg fram for alle de andre fuglene. Den spilte med halefjærne og skrøt av hvor vakker den var - rett og slett perfekt! Men så tittet den ned på føttene sine, og da den så hvor forferdelig stygge de var så satt den i et fortvilet skrik. Og sånn skriker den den dag i dag. Dæffor altså.

Hva dette forumet tilfører meg av kunnskap er helt utrolig

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 19:32   #26
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He he, den historien var herlig. Stakkars pus som fikk skylden for så stygge lyder.

Fikk meg til å tenke på en historie fra noen år tilbake i Kristiansund. Det var bryllup i kirkelandet kirke og brudeparet stod oppe ved alteret. Bak dem kommer en vakker påfuglhann vandrende opp midtgangen med skikkelig fjærbrus. Og den var ikke god å få ut igjen.

Fuglen holdt egentlig til i like ved kirken i "Vanndamman".

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 19:44   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pene påfuglpusen.

Tror jeg hadde blitt passe tullete av å ha en slik en i nabolaget.

Gammel 24-05-09, 22:37   #28
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Utrolig at så fine fugler kan lage så stygge lyder. Har opplevd de i diverse parker og jeg er veldig glad for å ikke ha en slik inabohagen, uansett hvor fine de nå er.

Sikkert litt rart å plutselig ha slike "dyrehagedyr" som nærmeste naboer

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:45   #29
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er fordi at da påfuglen ble skapt gikk den rundt og viste seg fram for alle de andre fuglene. Den spilte med halefjærne og skrøt av hvor vakker den var - rett og slett perfekt! Men så tittet den ned på føttene sine, og da den så hvor forferdelig stygge de var så satt den i et fortvilet skrik. Og sånn skriker den den dag i dag. Dæffor altså.

Er det rart at den jamrer seg...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.