Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvis jeg skal ha en vogn til ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 11:25   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg skal ha en vogn til ...

Har OTH og er veldig fornøyd med den, men baggen begynner å bli stutt og de vanskelige månedene der vogna ikke passer helt nærmer seg. Jeg har en svær sovevogn i tillegg, men jeg går mye tur. Og jeg bor på toppen av en lang bakke. Så jeg vurderer å kjøpe en vogn for å dekke behovet for å ha beina rett frem, ryggen ned og ansiktet vendt mot meg i noen måneder.

Finnes det en vogn på 3 hjul som er stødig, lett å trille og har vendbar sittedel?

Gammel 25-05-09, 11:31   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis jeg skal ha en vogn til ...

Nå har jeg ingen erfaring med sportsvogndelen på min vogn, men jeg er utrolig fornøyd med resten av den, så jeg har tenkt å kaste meg uti det og nevne Maxi-Cosi Mura3. Jeg har selv M-C M4, men kan ikke tenke meg at den blir dårligere av å fjerne et hjul.

Full liggestilling, bevegelig forhjul med mulighet for å låse det, lufthjul, vendbar sittedel, lett og grei å legge sammen.

Jeg har lest at enkelte synes sportvogndelen er lite lun (uten at jeg aner hva det betyr), mens andre igjen elsker den. Jeg gleder meg til å prøve den. Vi er i alle fall veldig godt fornøyde med den så langt.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 11:36   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde Teutonia Spirit i påvente av å bruke OTH som sportsvogn. Den er ikke akkurat lett, men den er god å trille.

Gammel 25-05-09, 12:34   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Teutonia Mistral, som skal i barnehagen når vi starter med OTH til vanlig. Tenkte det var greit å ha en stødig 4-hjuling der. S3 er vel bygd på samme konsept, bare med 3 hjul.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 12:52   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg kjøpte ein brukt Teutonia Mistral på finn.no. Betalte rundt 1000.- Kjempevogn! Brukte den som overgangsvogn før eg tok i bruk BabyJoggeren.

Gammel 25-05-09, 13:01   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Teutonia Spirit S3 som mellomvogn etter OTH-dypbagperioden og fram til vi er klar for framoverkjøring i OTH. I praksis blir det nok kun Xploryn som blir brukt regner jeg med.

Gammel 25-05-09, 16:32   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett på spirit idag, den ser fin ut, men billig er den ikke... Den er overraskende lett å trille selv om den har litt egenvekt. Så også på quinny 3xl, men den var ikke i nærheten så god å trille.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.