Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en blogg her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blogg her på FP? Hvor ofte skriver du i den?
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i uken 17 10,97%
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i måneden. 22 14,19%
Ja jeg har blogg, men skriver ikke ofte 34 21,94%
Nei, jeg har ikke blogg på FP. 81 52,26%
Dustepoll! 1 0,65%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 16:40   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en blogg her på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bloggene er en del av forumet (med de samme reglene som ellers), og moddene skal ha tilgang på hele forumet, både for å fordele moderatorjobben mellom flere og for at det skal være flere å diskutere med i de tilfellene der det er noe å diskutere. (Det er såklart greit at du er uenig, jeg bare sier det i tilfelle noen lurer på hvorfor det er sånn. )

Jeg forstår jo det, men det betyr ikke at jeg trenger å like det. Det er hele aspektet med "jeg leser, men sier ingenting" som jeg ikke liker, når det er snakk om ting man ikke ønsker å dele med hvem som helst.

Gammel 25-05-09, 16:44   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg forstår jo det, men det betyr ikke at jeg trenger å like det. Det er hele aspektet med "jeg leser, men sier ingenting" som jeg ikke liker, når det er snakk om ting man ikke ønsker å dele med hvem som helst.

Jeg skjønner den, altså. På FP blir det nok aldri mulighet til å lage blogger som ikke er tilgjengelige for moderatorene - men det er jo mulig å lage seg en lukket blogg et annet sted og invitere bare dem man vil, hvis det er viktig for en å ha full kontroll.

Gammel 25-05-09, 16:46   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir vel heller til at man ikke deler alt man ønsker, tenker jeg. Det er for min del ikke aktuelt å benytte seg av andre kanaler for brukere her.

Gammel 25-05-09, 17:06   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Blir vel heller til at man ikke deler alt man ønsker, tenker jeg. Det er for min del ikke aktuelt å benytte seg av andre kanaler for brukere her.

Nei, jeg kjenner igjen tanken selv også. Det er vanskelig å få til den "helt riktige" balansen mellom åpen og privat - jeg har lagt meg på en veldig åpen linje selv, som da rimeligvis utelukker de mest private/personlige betroelsene.

Gammel 25-05-09, 17:14   #25
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blogg. Jeg skriver sjelden, og alle har tilgang. Mulig jeg stenger den dersom livet mitt skulle ta nye og aldeles ville veier.

Gammel 25-05-09, 17:28   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ingen blogg her. Hassje tid, rett og slett. Mer enn nok med å stikke innom her og på FB innimellom.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 17:33   #27
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dette er min hovedbegrunnelse for å lukke bloggen min. Man vet aldri hvem som kommer til å bli moderator og derfor kan mennesker man ikke ønsker skal lese bloggen plutselig få tilgang.

Når du nå har slettet bloggen din, vil den allikvel være synlig for nåværende og framtidige moderatorer og admins? Jeg har fått med meg at det finnes softsletting og hardsletting og litt av hvert, men har ikke satt meg inn i hva det betyr i praksis.

Gammel 25-05-09, 17:34   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Niks, ingen blogg foreløpig. Vurderer en trening/ned i vekt blogg, men skrivestilen min er veldig lite festlig så det spørs hvor underholdende den evt. kommer til å bli.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 17:35   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Med mindre admins hardsletter, vil den det. Derfor HP tilbød seg å slette ting før de nye moddene trådte i kraft.

Gammel 25-05-09, 17:47   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller som i mitt tilfelle, ja jeg har blogg, men jeg skriver ikke i den.

Gammel 25-05-09, 17:59   #31
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Siden jeg ble kreftsyk har jeg skrevet i den hver dag. Håper jeg blir mer aktiv etterhvert og har andre ting å fylle hverdagen min med, men akkurat nå er den god å ha. Får ut litt der nå....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:16   #32
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ikke blogg. Har tenkt på det flere ganger, men synes liksom ikke jeg har så mye spennende å blogge om.

Leser fast noen blogger her inne.

Gammel 25-05-09, 19:20   #33
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blogg og brukte den ca. en gang i måneden frem til i høst. Den ble fortrinnsvis brukt til små historier og anekdoter. Nå har jeg ikke vært så flink til å skrive i den, men jeg tar det nok opp igjen snart.

Min er lukket, men foreløpig har jeg ikke nektet noen tilgang hvis de har spurt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:33   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en blogg, men skriver ikke så interessante saker, og heller ikke så ofte. Den er lukket, men man kan be om tilgang.

Gammel 25-05-09, 19:43   #35
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blogg, men den oppdateres ikke veldig ofte.

Gammel 25-05-09, 20:00   #36
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har blogg og skriver stadig vekk, det har aldri slått meg at man må ha noe interessant å skrive om for å skrive.

Gammel 25-05-09, 20:06   #37
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har blogg. Finnes ikke interessant, men en grei plass å jabbe litt om mitt og mine.

Gammel 25-05-09, 20:09   #38
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Har ikke blogg, men vurderer å starte en, men ikke her. Prøver å finne ut hva den skal inneholde..

Gammel 25-05-09, 20:12   #39
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ja, jeg har blogg. Finnes ikke interessant, men en grei plass å jabbe litt om mitt og mine.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:12   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

Har vurdert å lage en, men er litt usikker på om jeg har nok interessant stoff å fylle den med.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.