|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du blogg her på FP? Hvor ofte skriver du i den? | |||
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i uken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 10,97% |
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i måneden. |
22 | 14,19% |
Ja jeg har blogg, men skriver ikke ofte |
34 | 21,94% |
Nei, jeg har ikke blogg på FP. |
81 | 52,26% |
Dustepoll! |
1 | 0,65% |
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?
Jeg forstår jo det, men det betyr ikke at jeg trenger å like det. Det er hele aspektet med "jeg leser, men sier ingenting" som jeg ikke liker, når det er snakk om ting man ikke ønsker å dele med hvem som helst.
![]() |
#22 |
flisespikker
|
Jeg skjønner den, altså. På FP blir det nok aldri mulighet til å lage blogger som ikke er tilgjengelige for moderatorene - men det er jo mulig å lage seg en lukket blogg et annet sted og invitere bare dem man vil, hvis det er viktig for en å ha full kontroll.
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Blir vel heller til at man ikke deler alt man ønsker, tenker jeg. Det er for min del ikke aktuelt å benytte seg av andre kanaler for brukere her.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
Nei, jeg kjenner igjen tanken selv også. Det er vanskelig å få til den "helt riktige" balansen mellom åpen og privat - jeg har lagt meg på en veldig åpen linje selv, som da rimeligvis utelukker de mest private/personlige betroelsene.
![]() |
#25 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har blogg. Jeg skriver sjelden, og alle har tilgang. Mulig jeg stenger den dersom livet mitt skulle ta nye og aldeles ville veier.
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Nei, ingen blogg her. Hassje tid, rett og slett. Mer enn nok med å stikke innom her og på FB innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ekvilist
|
Når du nå har slettet bloggen din, vil den allikvel være synlig for nåværende og framtidige moderatorer og admins? Jeg har fått med meg at det finnes softsletting og hardsletting og litt av hvert, men har ikke satt meg inn i hva det betyr i praksis.
![]() |
#28 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Niks, ingen blogg foreløpig. Vurderer en trening/ned i vekt blogg, men skrivestilen min er veldig lite festlig så det spørs hvor underholdende den evt. kommer til å bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Med mindre admins hardsletter, vil den det. Derfor HP tilbød seg å slette ting før de nye moddene trådte i kraft.
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Siden jeg ble kreftsyk har jeg skrevet i den hver dag. Håper jeg blir mer aktiv etterhvert og har andre ting å fylle hverdagen min med, men akkurat nå er den god å ha. Får ut litt der nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Nei, jeg har ikke blogg. Har tenkt på det flere ganger, men synes liksom ikke jeg har så mye spennende å blogge om.
![]() |
#33 |
Borte
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har blogg og brukte den ca. en gang i måneden frem til i høst. Den ble fortrinnsvis brukt til små historier og anekdoter. Nå har jeg ikke vært så flink til å skrive i den, men jeg tar det nok opp igjen snart.
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har en blogg, men skriver ikke så interessante saker, og heller ikke så ofte. Den er lukket, men man kan be om tilgang.
![]() |
#36 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har blogg og skriver stadig vekk, det har aldri slått meg at man må ha noe interessant å skrive om for å skrive.
![]() |
#38 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Har ikke blogg, men vurderer å starte en, men ikke her. Prøver å finne ut hva den skal inneholde..
![]() |
#40 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du en blogg her på FP?Nei.
![]() |
|
|