Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Glutenfri lasagne?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 13:13   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Glutenfri lasagne?

Har noen en oppskrift? Glutenfrie lasagneplater klarer selv jeg å kjøpe, men hva gjør jeg med den hvite sausen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:16   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glutenfri lasagne?

Hvis du kan bruke melk, lager du bare hvit ostesaus med glutenfritt mel istedenfor vanlig mel.

Altså: Smør, glutenfritt mel, melk, ost.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:17   #3
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Har noen en oppskrift? Glutenfrie lasagneplater klarer selv jeg å kjøpe, men hva gjør jeg med den hvite sausen?

Lager den med glutenfritt mel

Denne fra Toro er god.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:21   #4
Timmi
Aktiv

Timmi sin avatar

Timmi er litt kul
Standard

Potetmel virker også

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 18:14   #5
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Moren min erstatter den hvite sausen med en blanding bestående av en boks Cottage Cheese og to egg. Da blir ikke lasagnaen så tung, og litt mindre kaloririk blir den også. Og kjempegodt er det!

Gammel 29-05-09, 20:09   #6
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker smør, rød semper, melk, krydder og hvitost i sausen, og en dæsj fløte - får alltid masse skryt av lasagnen min.

Gammel 29-05-09, 20:45   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte denne toroposen som vist over. Takker og bukker for svar.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.