|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er nok registrert på fjørti forum, både barnerelaterte og hobbyrelaterte, og noen av dem har jeg vært periodisk aktiv på tidligere, men er bare her og på et bittelite lukket forum nå for tiden. Føler ikke at jeg har tid til mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert en del steder men er hovedsaklig her. At folk er registrert og aktive både her og på NM synes jeg ikke er så rart, så lenge de aller fleste som kom hit den første tiden var NM-aktive. At noen på FP synes at NM er et fjottete forum behøver ikke å bety at alle synes det. At man synes et forum er fjottete behøver ikke å bety at man ikke deltar der.
![]() |
#23 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på 4(5) forum, pluss facebook.
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg har ørt-og-fjørti forum-medlemskap, men pleier bare to av dem jevnlig.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på et par-tre andre forum. Hit kom jeg fordi mange av vennene mine er her :etterdilter: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Kan man si at it`s learning er et forum? Sist redigert av rine : 30-05-09 kl 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på to forum i tillegg til FP. Aktiviteten er av og på både der som her, og forumene fyller ulike behov. |
![]() |
![]() |
#28 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Er på 5-6... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Er bare her jeg også. |
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er bare her. Mere rekker jeg ikke altså. : Peker ikke på antall innlegg og dati for medlemsskap: |
![]() |
![]() |
#34 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?
Jeg er seriøst imponert. : peker på mine innlegg og innmeldingsdato: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er her og på et hobbyforum (sykroken). |
![]() |
![]() |
#37 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Her, et amerikansk og et slags forum som ikke er helt et forum men som har omtrent det bruksområdet likevel.
![]() |
#39 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er fremdeles registrert på NM (ble aldri kastet ut derfra, og slamret ikke spesielt hardt med døren heller), og det hender jeg er innom for å søke opp gamle tråder, men jeg har ikke postet mer enn et par ganger der siden FP ble startet. Jeg er vel for den del fremdeles registrert på SM også.
![]() |
#40 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på flere og aktiviteten varierer i perioder på de forskjellige stedene. Men det har kanskje litt å si at et par av dem har et bestemt tema, slik at jeg også bruker de forskjellige plassene forskjellig. I tillegg kan det noen ganger ha litt å si for bruken av forumet om det er stort eller lite. Man blir nok kjent på en litt annen måte når det ikke er noe problem å delta i alle trådene og alle medlemmene vanligvis gjør det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|