|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert på en del forum, men det er kun FP og to til jeg er aktiv på nå for tiden. Begge de andre har mye mindre aktivitet enn her, ellers hadde jeg aldri klart å holde meg oppdatert.
![]() |
#82 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på tre forum. FP off course, lukket forum for desemberklubben fra SM og lukket forum for febbisene fra SM. Jeg har tid til det nå som jeg er i permisjon men det blir vel verre ettehvert. Kanskje jeg må skaffe meg en jobb der jeg kan sitte foran pcn og sniksurfe?
![]() |
#83 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Er seriøs frorumholiker på et hobbyrelatert forum.
![]() |
![]() |
#84 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg plager NM'erne både støtt og stadig, i tillegg til FP.
![]() |
![]() |
#85 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på det private oktober-05-forumet, scrappeforum, tettinntil og ringblomst, SG og et amerikansk og et norsk lampwork/glasskunst-forum. skikkelig forumkjerring. men jeg har ikke så voldsomt med innlegg boeb steder, så jeg sprer meg utover dem alle
![]() |
#86 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forum er du på?To. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|