|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Et eksklusivt produktI forbindelse med jobben min, er jeg på leting etter et ekstraordinært/eksklusivt produkt som skal være på et utsagtssted som selger mye vin, snacks, noen få kioskvarer og litt kaffe.
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Et eksklusivt produktJeg skjønte ikke hva du mente her.
|
|
|
#4 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et eksklusivt produktSkjønte ikke helt oppgaven?
|
|
|
#6 |
|
Sær og kresen
Sv: Et eksklusivt produkt
Er det eksklusivt?
|
|
|
#8 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Et eksklusivt produktDet romantiske er i slaget som aldri før og siden lokalet er gammelt og klassisk tenker jeg på produkter med havre. Havreflarn, havrebrownies, hjemmelaget müsli. Bruker du glutenfri havre får du et fint allergivennlig produkt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Et eksklusivt produkt
Pylso hennar Magnhild begynner etterhvert å bli ganske så eksklusiv, og du finner sikkert flere lokale varianter. Skårapylso f.eks. er også god. Slike lokale produsenter skal vere mulig å finne, da blir det eksklusivt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: Et eksklusivt produktBelgisk sjokolade på sitt beste. (Dette merket fikk jeg anbefalt av en belgier som "ekstra eksklusivt", og de lager i alle fall himmelsk god sjokolade.) http://www.godiva.com/welcome.aspx |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sær og kresen
Sv: Et eksklusivt produktMen utsalgsstedet? Tenkte først på Grand Hotel i Oslo med kiosken, Theatercafeen osv.
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Et eksklusivt produktJeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hva merket er, men det jeg tenker på er en boks med pikekyss (marengstopper). De er litt shabby chick-aktige i utseende, de kommer i tre varianter, de rosa er jordbærsmak, de beige er kaffesmak og de hvite er vanilje. De ligger i en liten gjennomsiktig plasteske som er rund, og mulig de hadde et silkebånd rundt? De smaker nydelig, de ser lekre og delikate ut, og de er litt luxurious. (Og forferdelig dyre, jeg mener å huske at jeg betalte rundt 80 kr for en liten boks) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: Et eksklusivt produktEller kanskje ikke. Leste ikke helt hva de andre varene var. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et eksklusivt produktTørket reinkjøtt i porsjonspakker |
|
|
|
|
|
#18 |
|
søt
Sv: Et eksklusivt produktPortvinsgele fra Løten (her har de det på Mega i ostedisken), det er himmelsk godt på brie og kjeks. :dån:
|
![]() |
|
|