Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har sett denne Odd Molly-tunikaen i en butikk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 11:44   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har sett denne Odd Molly-tunikaen i en butikk?

Jeg ønsker meg så innmari denne i størrelse 3. Noen som har sett den? Evt i en annen farge?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:02   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har sett denne Odd Molly tunikaen i en butikk?

Ja i Holmestrand for et par uker siden.
Husker ikke størrelsene, jeg bare bladde borti den.
Alma heter butikken forresten.

Gammel 08-06-09, 13:36   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

1 stk tunika på vei fra Alma i Holmestrand til meg.

Gammel 08-06-09, 14:07   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

1 stk tunika på vei fra Alma i Holmestrand til meg.

Suverent Marikken.

Gammel 08-06-09, 14:12   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har sett denne Odd Molly-tunikaen i en butikk?

Hvordan er den i str.?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 14:19   #6
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Den var nydelig...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 14:20   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Jeg synes den er som en normal 3er. Ikke av de minste, det finnes en del i størrelse 3 jeg ikke får på meg. Den har knyting bak, så den kan jo justeres litt.

Gammel 08-06-09, 14:34   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må forsøke butikken på Kolbotn.

Gammel 08-06-09, 14:40   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tror jeg må forsøke butikken på Kolbotn.

Den er veldig fin. Jeg har 2 i andre farger, og bruker den både til tights og olabukser. Har et underskjørt under siden den er litt for kort til meg med tights til.

De var bare superhyggelige på Alma og skulle dra rett bort på Posten med pakken. Sånt liker jeg!

Gammel 08-06-09, 14:44   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Så bra, jeg må prøve først. Er mye av OM som blir for trangt over brystet.

Gammel 08-06-09, 15:06   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Så bra, jeg må prøve først. Er mye av OM som blir for trangt over brystet.

Den er kanskje litt trang der egentlig. Men jeg har ingen problemer der, for å si det sånn.

Men prøv du - håper den passer!

Gammel 08-06-09, 15:17   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Skal svippe innom å se om de har den, veldig fin.

Gammel 09-06-09, 23:26   #13
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er nydelig!!Har kikket på den selv i en butikk i Mandal.

Gammel 10-06-09, 00:41   #14
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Å, den var utrolig fin! Mon tro om de har den på Strømmen.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 01:09   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Å, den var utrolig fin! Mon tro om de har den på Strømmen.

Hvilken butikk på Strømmen fører OM ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 13:33   #16
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

http://www.strommenstorsenter.no/But...Me--my-cousin/

De har 1/2 pris nå.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.