|
|
#621 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomNår du har forelsket deg og vil betro deg til en venn, pass på at e-posten får rett mottaker, ellers kan det hende du sender det til din soon-to-be ex-samboer.
|
|
#622 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Sv: LivslærdomNår man må veldig tisse på tur i skogen kan det, selv om man har veldig dårlig tid, lønne seg å sjekke hva slags blader som står der man setter seg ned. Det kan nemlig hende at det er brennesler, og da kan man få ganske vondt både her og der har jeg hørt.
|
|
#623 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: LivslærdomNår man er på fjellvandring lønner det seg å ha med kart og ikke tro at det "bare er å følge bekken mot vannet". Tro meg det holder ikke.
|
|
#624 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Livslærdom
Oh, shit!
Dobbeltshit!
|
|
#625 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: LivslærdomNyleg bleieavvente barn veit ikkje nødvendigvis skilnaden mellom å tisse og å bæsje. Det hastar når innehavaren av bleiefri rumpe ropar frå baksetet; eg må tissaaaa! Den antatt kjappe tissepausen på første og beste avkøyrsle, i dette tilfellet ein tett befolka rasteplass langs E6 i juli månad, vart brått litt meir omstendeleg og pinleg enn me hadde forutsett.
|
|
#626 |
|
Shake it out!
|
Sv: LivslærdomHvis man sprayer hele kroppen med myggspray for å slippe å bli bitt, så husk at føttene også er en del av kroppen. Myggen vet det nemlig, og 15 myggstikk der er minst like irriterende som 15 myggstikk andre steder
|
|
#627 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: LivslærdomIKKE spray hele kroppen med myggspray når det er den typen som tiltrekker seg mygg, som man skal spraye på NOE ANNET enn seg selv, for å holde myggen avgårde.
|
|
#628 |
|
Shake it out!
|
|
|
#629 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
|
|
|
#630 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomNår du har på deg jakke med langt knytebelte, sjekk hvor belteendene er før du setter deg på do og gjør det du skal. |
|
|
|
|
#632 |
|
Passiv
|
Sv: LivslærdomHvis du skal ha utført tjenester så er det ikke alltid det lønner seg å velge den aaaaller billigste håndverkeren du finner. Dette kan overføres til for eksempel advokater også med hell. Har jeg hørt. |
|
|
#633 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Man får som regel det man betaler for, ja
|
|
#634 |
|
|
Sv: LivslærdomDet er ikke lurt å bøye seg ned med strake knær for å plukke opp noe fra bakken framfor å bøye knærne, når man bruker thong/g-string-truse og det er folk rundt. (gudskjelov ikke selverfart) |
|
|
|
|
#635 |
|
|
Sv: LivslærdomDet er ikke lurt å sove naken i hotellsengen når man vet man har en sterk tendens til å gå i søvne. Og havne på gangen før man våkner.(gudskjelov ikke med låst dør). Har jeg hørt. |
|
|
|
|
#636 |
|
Textrovert
|
Sv: LivslærdomDet er også lurt å sjekke at nøkkelkortet til rommet ditt på vandrerhjemmet faktisk ER nøkkelkortet, og ikke VISA-kortet. Særlig når døren har smekklås og du kun er iført et håndkle fordi du i utgangspunktet bare skulle til dusjen som lå vegg i vegg.
|
|
#637 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomEn splitter ny (og dyr) bilnøkkel med "blipp-blipp" fungerer ikke etter å ha blitt vasket på 40 grader.
|
|
#638 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomHvis du en trett morgenen tar på deg sexy undertøy istedet for praktisk, vær forberedt på at du blir hoppende rundt en hel aerobictime mens du tenker på hvordan du kan dra stringen vekk/ut fra hønepøne så diskret som mulig. :datapunkt:
|
|
#639 |
|
Teller ned
Sv: LivslærdomIkke bak CCCB samtidig som du tar kveldsstellet på barna, det er fort gjort å glemme bakepulver. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
#640 |
|
Ferdig!
Sv: LivslærdomDet er ikke spesielt smart å ta flytende plaster i spray form på åpent sår. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|