Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ignorerer dere brukere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 13:27   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ignorerer dere brukere?

Er det noen her som har benyttet seg av ignoreringsfunksjonen noen gang? Hva skulle til før dere gjorde det? (Er ikke ute etter outing av nick, altså!) Og til dere andre: Hvor mye skulle til for at dere ville ignorert?

Det er på ingen måte aktuelt for meg, det er ingen her inne jeg ville ignorert i skrivende stund. Og hvis det noen gang skulle bli aktuelt ville jeg kanskje latt være likevel, tror rett og slett jeg er for nysgjerrig til å ignoerer noen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:28   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ignorerer dere brukere?

Det har skjedd ja. I tilfelle hvor noen tar helt av på pm og sånn.

Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:29   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke huske å ha gjort det her inne, men på et annet forum gjorde jeg det et par ganger, av samme grunn som smilefjes.

Gammel 10-06-09, 13:29   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke hatt noe behov. Dessuten er jeg altfor nysgjerrig anlagt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:33   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det da jeg var på NM, men jeg syntes det var poengløst siden jeg fremdeles så quotene - mener jeg. Nå husker jeg ikke lengre, tror jeg må ignorere noen for å skjekke om jeg husker riktig.

På bloggdelen synes jeg jo det vil være en grei funksjonalitet å bruke, men i og med at det ikke er skilt fra forumdelen blir det litt rart.

Gammel 10-06-09, 13:33   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke følt behov for å ignorere noen. Ikke til nå i alle fall ...

Gammel 10-06-09, 13:33   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Gammel 10-06-09, 13:34   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Men når dere har gjort det: Har dere ikke vært skrekkelig nysgjerrige på hva som har blitt skrevet i ettertid?

Gammel 10-06-09, 13:35   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har ignorert brukarar på eit anna forum ja. Og nei eg var ikkje det minste nysgjerrig på kva dei skreiv.

Gammel 10-06-09, 13:36   #10
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ignorert en bruker som jeg ikke vil skal herje i bloggen min. Vedkommende kan selvsagt se bloggen som uinnlogget, ettersom den er åpen, men da kan h*n ikke kommentere.

Gammel 10-06-09, 13:36   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gidder jeg ikke.

Gammel 10-06-09, 13:37   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei. Har jeg gjort det så er det fordi jeg opplever det som er skrevet så langt over enhver strek at det er bedre for blodtrykket å la være. Og i ett tilfelle fordi det var umulig å avslutte en diskusjon hvor det kom stadig nye påstander og stadig ballet på seg. Til slutt havnet diskusjonen i the outer rim sammen med brukeren det gjalt.

Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:37   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ignorerte noen en periode, men det var jo helt poengløst siden jeg
1) uansett så at vedkommende hadde lagt inn innlegg, bare ikke hva som sto i det og
2) andre quotet vedkommende og da så jeg quotene.

Så jeg bare sluttet å ignorere vedkommende.

Gammel 10-06-09, 13:45   #14
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ignoreringsfunksjonen får være i fred, her og på andre fora. Jeg har ikke opplevd det som noe problem at noen har mislikt meg og/eller vært personlige og ufine i uttalelsene, det kan lett skje når diskusjonene blir overopphetede. Liker heller ikke å bruke PM som krangleverktøy og her kunne jeg nok ignorert. Dvs. jeg hadde ikke svart hvis jeg hadde mottatt en med diverse drittprat. Jo, kanskje jeg hadde sendt et kort svar med beskjed om at det som ikke kan tas i full åpenhet på forum blir ignorert av meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:46   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer å ignorere mentalt. Har aldri forsøkt ignoreringsfunksjonen.

Gammel 10-06-09, 13:48   #16
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker ikke funksjonen, men lar være å åpne tråder som er lagt inn av enkelte brukere, ja.

Det er rart det der - vi går godt overens med ca 80 % av dem vi har rundt oss, men velger likevel ofte å bruke energi på de siste 20. Ignorance is bliss.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:51   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsøkte ignoreringsfunksjonen en gang i FP sin barndom på en bruker, mest for å se hvordan det fungerte. Det fungerte dårlig slik flere her beskriver. Jeg gråt ikke av den grunn, det skal nok mye til for at jeg føler for å ignorere noen.

Jeg skulle derimot ønske at man selv kunne velge å ignorere tråder man ikke ønsker skal være synlig. Det savner jeg stadig vekk.

Gammel 10-06-09, 13:53   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ignorance is bliss.

But friction is fun.

Gammel 10-06-09, 13:55   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg klarer å ignorere mentalt. Har aldri forsøkt ignoreringsfunksjonen.

Tenkte nøyaktig det samme.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:57   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skulle derimot ønske at man selv kunne velge å ignorere tråder man ikke ønsker skal være synlig. Det savner jeg stadig vekk.

En slags synsk funksjon som gjetter hvilke tråder du ikke vil lese?

Ellers kan du velge vekk underfora fra "uleste innlegg". En grei måte å slippe å se innlegg fra underfora man ikke ønsker å følge med på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.