|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
*_*
|
Ignorerer dere brukere?Er det noen her som har benyttet seg av ignoreringsfunksjonen noen gang? Hva skulle til før dere gjorde det? (Er ikke ute etter outing av nick, altså!) Og til dere andre: Hvor mye skulle til for at dere ville ignorert?
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Det har skjedd ja. I tilfelle hvor noen tar helt av på pm og sånn. |
|
|
|
#3 |
|
Quiet, please
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Kan ikke huske å ha gjort det her inne, men på et annet forum gjorde jeg det et par ganger, av samme grunn som smilefjes.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg har gjort det da jeg var på NM, men jeg syntes det var poengløst siden jeg fremdeles så quotene - mener jeg.
|
|
|
#10 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg har ignorert en bruker som jeg ikke vil skal herje i bloggen min. Vedkommende kan selvsagt se bloggen som uinnlogget, ettersom den er åpen, men da kan h*n ikke kommentere.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Nei. Har jeg gjort det så er det fordi jeg opplever det som er skrevet så langt over enhver strek at det er bedre for blodtrykket å la være. Og i ett tilfelle fordi det var umulig å avslutte en diskusjon hvor det kom stadig nye påstander og stadig ballet på seg. Til slutt havnet diskusjonen i the outer rim sammen med brukeren det gjalt. |
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg ignorerte noen en periode, men det var jo helt poengløst siden jeg
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Ignorerer dere brukere?Ignoreringsfunksjonen får være i fred, her og på andre fora. Jeg har ikke opplevd det som noe problem at noen har mislikt meg og/eller vært personlige og ufine i uttalelsene, det kan lett skje når diskusjonene blir overopphetede. Liker heller ikke å bruke PM som krangleverktøy og her kunne jeg nok ignorert. Dvs. jeg hadde ikke svart hvis jeg hadde mottatt en med diverse drittprat. Jo, kanskje jeg hadde sendt et kort svar med beskjed om at det som ikke kan tas i full åpenhet på forum blir ignorert av meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg klarer å ignorere mentalt. Har aldri forsøkt ignoreringsfunksjonen.
|
|
|
#16 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Bruker ikke funksjonen, men lar være å åpne tråder som er lagt inn av enkelte brukere, ja.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ignorerer dere brukere?Jeg forsøkte ignoreringsfunksjonen en gang i FP sin barndom på en bruker, mest for å se hvordan det fungerte. Det fungerte dårlig slik flere her beskriver. Jeg gråt ikke av den grunn, det skal nok mye til for at jeg føler for å ignorere noen.
|
|
|
#19 |
|
Sær og kresen
Sv: Ignorerer dere brukere?
Tenkte nøyaktig det samme.
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Sv: Ignorerer dere brukere?
En slags synsk funksjon som gjetter hvilke tråder du ikke vil lese?
|
![]() |
|
|