Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

God kundeservice fra Troll Company (Troll Classic Regntøy)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-09, 15:24   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Tommel opp

God kundeservice fra Troll Company (Troll Classic Regntøy)

Admini har et slikt regntøysett fra Troll:

Han er veldig fornøyd, holde seg god og varm i all slags vær. Mykt og smidig regntøy med avtagbart ullfor.

Nylig fikk han en rift i setet. Etter å ha lett etter Tear-Aid lappetape i en rekke butikker uten å finne det (Alle «pleide å ha det inne», men ingen hadde …), sendte jeg en mail til Troll. Fikk beskjed om å sende inn buksen, og nå fikk jeg akkurat en mail om at ny bukse er på vei i posten. Det kaller jeg god kundeservice!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:31   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: God kundeservice fra Troll Company (Troll Classic Regntøy)

Det kaller jeg bra service

Gammel 11-06-09, 15:32   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oy, det var jammen meg bra!

Gammel 11-06-09, 15:45   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jammen god service. Jeg mener å huske at jeg leste om en identisk historie i vinter, men det gjaldt en vinterdress.

Gammel 11-06-09, 22:42   #5
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Har også fått veldig god service fra Troll Company. Kjøpte to bodyer i vinter, men begge fikk hull etter første vask. Prøvde å sende inn klage til nettbutikken hvor jeg hadde kjøpt disse, men de ville ikke ta de inn fordi det hadde gått for lang tid fra de var kjøpt til jeg la merke til hullene (tok ikke i bruk bodyene før ca 2-3 mnd etter kjøpet).

Jeg sendte mail direkte til Troll, og de ba meg om å sende inn bodyene. I dag fikk jeg pakke i posten med nye, pluss en ekstra. Veldig fornøyd nå.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 23:36   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Troll Company har skjønt det . Dette får de fornøyde kunder av, og fornøyde kunder deler erfaringen mer enn gjerne

Jeg har også fått byttet 2 vårdresser fra Troll etter at "reflekshalen" på dressen løsnet. Da dress nr 2 ble sendt inn, valgte jeg å få igjen Regntøy m/uttagbart ullfleecefòr (betalte mellomlegg selvsagt). Jeg klaget forøvrig til nettbutikken Kidsfashion, hvor jeg hadde kjøpt dressen, og har bare fått super service derfra. Men de har igjen kontaktet leverandør, og det har vært helt problemfritt .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 16:45   #7
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg bare har hørt gode historier om Troll.
Godt å vite at der er steder man vet man får god service om
det skulle skje noe.
Reima der i mot, de er sære.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 16:57   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jøss, ikke verst!

Emneord
regntøy til barn, troll

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.