|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge?Vi skal mest sansynlig bygge om 1 års tid, frem til da er det å bestemme seg på hvilken stil man skal velge. Jeg liker moderne/tradisjonell interiør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Om vi hadde bygget et sted med stor frihet når det kommer til stil og slike ting, ville nok vi valgt funkis som stil. Jeg elsker funkis-husene fra tidligere år. De holder seg utrolig fine syns jeg da. Men det kommer jo litt an på hvilke løsninger man velger innendørs også.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Funkis er jo ingen ny stil, så at den går ut av moten gjør jo ikke noe. Det er lenge siden den var in første gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg hadde definitivt valgt nr 2. Men jeg liker ikke så godt store vinduer, glatte flater og rette hjørner. Jeg har nok blitt igjen en eller annen gang i fortiden.
![]() |
#5 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg hadde helt klart valgt nummer 1, eller noe lignende som det. Funkishus er jo mye mer tidløst enn det nummer 2? Vårt er vel ingen av delene, men vi har store vindusflater og takoppløft i stedet for ark. Litt mer moderne stil håper jeg.
![]() |
#6 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg hadde definitivt gått for et tradisjonelt hus.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg hadde nok gått for et tradisjonelt hus. Jeg ønsker meg aller mest et murhus av en eller annen type. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???MUR! Vi skal absolutt bygge i mur om noen år. Lite vedlikehold, godt inneklima og i det hele tatt. Og ja, funkis.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???
Jeg liker også det. Det er morsomt å høre andres reaksjoner når de går forbi huset vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Enig med den andre som sier at dere må velge nummer 1! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg ville nok valgt en moderne stil. Vi har vel ingen av delene, men vi har ikke sånn tradisjonelt/romantisk hus.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Synes Norbohus også har en del kule hus.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Jeg heier på samboeren din. Jeg liker moderne funkis-hus med mye vindusflater og gjerne i lerk som blir så utrolig vakkert når det har stått noen år.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Sjekk dette funkishuset her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Herregud for et fantastisk hus. Mannen min må ta på seg siklesmekke før jeg viser ham dette her.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Det første var penest. Ingen av dem hadde planløsninger som var i nærheten av gode. Jeg ville, om jeg skulle brukt kataloghus, ha brukt mer tid på å lete, selv om det erfaringsmessig er utrolig mye dårlig der ute. |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge???Du kan jo bygge funksjonelt uten å være helt toppmoderne eller funkis da. Det er nok det vi vil gå for om vi skal bygge. Noe enkelt, i betong.
![]() |
#18 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge?Jeg synes hus nummer to var veldig lite pent. Nummer en var greit nok, men jeg er enig med FarOurFishing om at planløsningen ikke var optimal.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Funkis/moderne eller tradisjonelt; hva skal man velge?Jeg ville definitivt valgt funkis. Disse arkitektene har mange fine hus synes jeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Man kikker jo ikke så mye på planløsninger når man leter etter huset akkurat, planløsningene ordner man jo bare selv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|