Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du kjøpt raketter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du kjøpt raketter?
Ja! 32 30,77%
Nei! 72 69,23%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 00:04   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du kjøpt raketter?

Nei, og har aldri kjøpt raketter.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:13   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Raketter går i kategorien "meningsløst" for oss.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:14   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sterk motstander av private fyrverkeri (aka: lek med sprengstoff i fylla), så nei, det har vi ikke kjøpt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:20   #24
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt en liten familiepakke. For barnas skyld..... Skal til noen venner i år. Hadde vi feiret hjemme, så hadde vi kun hatt stjerneskudd til storsøs på 5 år. Her er det myyyyyyyyyyyyyyyyyye fyrverkeri i nabolaget. Enkelte naboer handler raketter for 20.000 - 30.000 Helt sprøtt spør du meg. Men mye fint å se på Lukker ikke akkurat øynene, nei .....

Gammel 31-12-06, 00:24   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Enkelte naboer handler raketter for 20.000 - 30.000

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:25   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

sambo har

Gammel 31-12-06, 00:25   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobben min er å lappe sammen folk med skader, mange av dem på grunn av fyrverkeri. Det har gjort at jeg nå synes det er like sjarmerende med fyrverkeri som med fyllekjøring. Så nei. Ingen raketter her.

Skulle gjerne ha vært med å spleiset på et kommunalt opplegg dog. Mye tryggere og mye finere.

Gammel 31-12-06, 00:26   #28
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det var hva jeg IKKE skulle gjøre, men jeg har kjøpt en liten bombe/batteri.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:26   #29
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

JAAAAAH! BANG GØØØØYH!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:28   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei, har aldri og vil aldri kjøpe raketter
Sløsing og farlig

Vi har kjøpt to pakker stjerneskudd og noen tanks til storebror
Dvs jeg nekter å kjøpe noe som helst av slikt, men min kjære og storebror handlet litt i går

Gammel 31-12-06, 00:32   #31
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har du kjøpt raketter?

Niks.
Men det blir raketter der vi skal, to gutter på 10 og 12 som vil ha. Og foreldrene sier ja og kjøper.
Men de kjøpte bare et lite batteri, og et lysshow sånn jeg skjønnte det.
For min snuppes skyld blir det et par stjerneskudd.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:39   #32
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi har ikke kjøpt raketter, men vi har kjøpt en pakke med stjerneskudd til poden.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:41   #33
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja for første gang i mitt liv har jeg brukt penger på raketter. 99 kroner skal vi sende opp raketter for sånn omkring klokka åtte i morgen kveld. Da får guttene sett litt før de legger seg. Ellers har vi stjerneskudd.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:46   #34
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror mannen har kjøpt noen få små raketter som skal sendes opp i åttetida, før guttene legger seg. Håper han har kjøpt flere stjerneskudd enn raketter, for det er stort sett stjerneskuddene ungene koser seg mest med.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:57   #35
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har kjøpt noen sånne som skal stå på bakken. Husker ikke hva det heter jeg. Og så ha i kjøpt en pakke med tankser. Sånne som vistnok skal gå fremover...... (de har ikke gjordt det tidligere på hålka)
Men tanksene var de to største gutta sine ønsker.
Så vi har brukt en formue......... (nesten en 50 lapp)
Stjerneskudd skal vi ha to pakker liggende av, men må nok lete litt for jeg husker ikke hvor de ligger.

Gammel 31-12-06, 01:02   #36
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

4 pakker stjerneskudd og 12 tanks. Det er alt. Jeg er livredd raketter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 01:15   #37
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mannen har vist kjøpt nokon raketter.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 01:17   #38
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Vi har kjøpt bakkefyrverkeri. Litt tryggere.

Gammel 31-12-06, 01:28   #39
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har jeg ikke. Eller vi. Såvidt jeg vet har ikke svigers noen på lur heller. Har ikke engang stjerneskudd, og det er muligens litt stusselig.

Men det er første nyttårsaften med barn, og selv om Maia er en jente som ikke lar seg vippe av pinnen av litt bråk (satt med store øyne og gliste da organisten stemte i på julaften), så vet vi ingenting om hvordan hun vil reagere på rakettene. Derfor vil jeg være i umiddelbar nærhet, og mannen synes vel ikke det er særlig stas med raketter helt alene.

Nå, som voksen, synes jeg det kunne vært et storslagent fyrverkeri i regi av hver kommune el.l. På en stor, åpen plass. Jeg er lei av fylleoppskyting og overmodige voksne

Gammel 31-12-06, 01:31   #40
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja vi har kjøpt et sånnt lite bateri ting.
Eneste di hadde igjen. hehe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.