|
|
#701 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomFordi alle i den nærmeste radiusen på 10 meter får med seg hvor mange artige spørsmål en 4-åring kan ha til kondomkjøp.
|
|
#702 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: LivslærdomNår du henter din mann, som har vært på jobbreise, ikke anklag ham for å være bakfull fordi du kjenner alkohollukt, når du nettopp har brukt vindusspylevæske på frontruta. |
|
|
|
|
#703 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: LivslærdomNår har hatt selskap er det ikkje nødvendigvis så lurt å setje den halve kaka som er igjen i kjølerommet som du nesten ikkje brukar lenger, istadenfor å rydde plass i kjøleskåpa. Det er fort gjort å gløyme heile kaka, og ein lodden og illeluktande klump møter deg i døra etter neste selskap, tre veker seinare. |
|
|
|
|
#704 |
|
Passiv
|
Sv: Livslærdom
Nå er jeg spent her altså. Spill it.
En fantastisk måte å klare å motstå kake på, lurer på om det virker på sjokolade også. |
|
|
#705 |
|
Metallica!!
|
Sv: LivslærdomSelv om du husker at det var kult å putte lakrisal i cola når du var yngre, trenger du ikke å gjenta stuntet når du blir voksen. Hvis du absolutt føler trang til å gjøre det, gjør det i et glass, ikke i munnen.
|
|
#706 |
|
Shake it out!
|
Sv: LivslærdomOm du gauler "vaia con dios" etter mannfolk du synes er ekle i Spania, så vil de se meget rart på deg, fordi de ikke har noen anelse om at du er blitt fortalt at det betyr "dra til helvete" på spansk. :rødmer:
|
|
#707 |
|
Textrovert
|
Sv: LivslærdomNår tannfeen kommer på besøk og legger penger under puta (som tannfeen gjør hos oss), så dobbeltsjekk at tannfeen legger igjen riktig seddel og ikke en 200-lapp i stedet for en femtilapp. Det blir nemlig litt mye styr å overbevise det overlykkelige barnet at man nok må legge seddelen tilbake under hodeputa slik at tannfeen kan komme og veksle den inn i riktig seddel. For ellers vil tannfeen gå konkurs, og da blir det ingen penger neste gang man mister en tann.
|
|
#711 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
|
|
#713 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: LivslærdomNår man har lært "the hard way" at nytt, rødt dongeristoff bør vaskes sammen med bare rødt tøy, kan lærdommen med fordel overføres til blått dongeristoff og blått tøy.
|
|
#714 |
|
Shake it out!
|
Jupp. I ettertid har det blitt meg fortalt at det direkte oversatt betyr "gå med Gud", altså Gud være med deg. Ikke akkurat samme budskapet som "dra til helvete"....
|
|
#715 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
... jeg ville ha oppfattet det som vel så fornærmende.
|
|
#716 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomLukter det rart av steikovnen menst du steker rundstykker, så er det nok en grunn til deg. For jeg fant ett halvt brød med papirpose inni der også. |
|
|
|
|
#718 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: LivslærdomIkke bestill ferie før du har oversikt over din egen menssyklus!
|
|
|
#720 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: LivslærdomNår du setter vekk skolesekken for sommeren - ta ut matpakka først.
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|