|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: NY! Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere? | |||
| Vaskekluter |
|
153 | 80,53% |
| Håndklær |
|
188 | 98,95% |
| Sengetøy |
|
186 | 97,89% |
| Kjøkkenhåndklær |
|
180 | 94,74% |
| Undertøy |
|
92 | 48,42% |
| Barneklær (bodier, T-skjorter, gensre, bukser) |
|
178 | 93,68% |
| Ullundertøy til barn |
|
154 | 81,05% |
| Voksenklær (bukser, gensre, topper etc) |
|
185 | 97,37% |
| Treningsklær |
|
167 | 87,89% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Alt brettes. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Her brettes alt, unntatt mine truser. Gidder ikke brette g-strenger, men boxere o.l. brettes. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Textrovert
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter det meste, men jeg bretter ganske uvørent, da. Enkelte ville nok ha sett inn i klesskapene mine og snøftet indignert.
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter ikke undertøy og vaskekluter, og treningsklær, deeeeet har vi'itj. Ellers brettes alt. Det er i grunnen ikke rart jeg får kvelningsfornemmelser av all brettingen. :konkluderer: |
|
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?bretter alt unntatt kjoler, topper, skjorter og dressbukser som henger. Og yttertøy som henger.
|
|
|
#47 |
|
Ringskrømt
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter alt bortsett fra gensre, enkelte (fine) t-skjorter, kjoler og bluser til ungene. De henges opp. Håndklær, kjøkken- og vaskekluter, sengetøy, bodyer, bukser, skjørt og undertøyet til ungene, samt oss voksne sitt tøy (bortsett fra enkelte kjoler, dresser og skjorter) brettes og legges i skapet. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Bretter alt unntatt smekker!
|
|
|
|
#49 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter alt, bortsett fra vaskekluter på badet. Etter tips fra en venninne legger jeg dem ubrettet i en stor stabel (og vi har mange siden vi har tre bleiebarn).
|
|
|
#50 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Alt på listen brettes.
|
|
|
#51 |
|
© All rights reserved
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter alt, borstett fra små truser, vaskekluter (legges i bunker med "tellekant") og klær som skal henge (kjoler, skjorter o.l). |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Bretter eller ruller alt unntatt sokker og truse. Hvorfor jeg gidder? Fordi det ikke gjør meg noe. Ser som regel på tv mens jeg bretter, og uansett er det bare mine egne klær. Pluss noen håndklær og sengtøy innimellom som vi deler på. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Jeg bretter det aller meste, og stryker det som strykes må, og det gjelder alle 4 sitt stryketøy.
|
|
|
#54 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Alt brettes uten om truser og boxere.
|
|
|
|
#56 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Alt brettes her, til og med undertøy brettes sirlig.
|
|
|
#59 |
|
Fornøyd
|
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?
Vi voksne har bare like sokker, de bor sammen i en skuff, u-paret. Barnas sokker pares.
|
|
|
#60 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NY flervalgspoll; Hvilke tekstiler brettes hjemme hos dere?Vi (jeg) bretter alt. Men mannens tøy ligger i en haug i en vaskekurv (rene) for han gidder ikke å brette og jeg gidder ikke å brette hans siden han er så slurvete i garderoben og bare drar ut en ting og lar det andre følge med.
|
|
![]() |
|
|