|
|
#721 |
|
A friend with benefits
|
Sv: LivslærdomDu kommer ikke så veldig langt om du prøver å låse opp bilen med husnøkkelen. Du kommer gjerne ikke inn i huset ditt heller, ved å bruke bilnøkkelen.
|
|
#722 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomNår du ikke klarer å treffe nøkkelhullet med husnøkkelen etter en fuktig kveld på byen, sørg i det minste for å ringe riktig nummer når du skal vekke mannen for å få ham til å låse opp.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 19-06-09 kl 10:20. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
#725 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Livslærdom
Det nytter ikke å betale med adgangskortet til jobben som man har hengende i en snor rundt halsen på Statoil i lunsjen heller |
|
|
|
|
#726 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#727 |
|
Passiv
|
Effekten hadde nok vært det samme på meg sånn ca. :trøster: |
|
|
#728 |
|
A friend with benefits
|
Sv: LivslærdomDet er ikke særlig lurt å legge fra seg lommeboken i babysetet i handlevognen. Det kan være den glemmes der, to dager på rad, i forskjellige butikker.
|
|
#729 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: LivslærdomÅ lese "PS! Jeg elsker deg" på et fullstappet fly anbefales ikke 5 dager etter man har mistet pappaen sin. Det blir fort til at man ikke har noe å lese på............
|
|
#730 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: LivslærdomOm man ønsker silkemyke legger, så kan det være lurt å gjøre unna bodyscruben før man barberer bena og ikke omvendt. Hvis ikke så kan det hende at bodyscruben f.eks inneholder salt, og man dermed skjønner hvor ordtaket "strø salt i såret" kommer fra.
|
|
#732 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomNår snekkeren lurer på hva slags rekkverk du vil ha på den nye verandaen, undersøk hvem som må male det først...
|
|
#733 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: LivslærdomNår minstemann hjelper pappa ute, og leker Byggmester Bob mens han og "Strå" (pappa) kjører trillebårlass med jord, _prøv_ å ikke spekulere i hvorfor pappa har fått rollen som (halmfiguren og fugleskremselet) Strå mens du ble tildelt birolle som (dampveivalsen) Rulle...
|
|
#734 |
|
Tøff
|
Klarer du å la være? Jeg hadde ikke klart det...
|
|
#735 |
|
Bedreviter
|
Og når du blir tildelt rollen som Jernhøna – velg å ta det som en kompliment. |
|
|
|
|
#736 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: LivslærdomMan kan ikke låse bilen med fjernkontrollen til tuneren. Uansett hvor mange ganger man trykker på den røde knappen på fjernkontrollen, og hvor irritert man blir på den dumme bilen som ikke låser seg.
|
|
#737 |
|
Ferdig!
Sv: LivslærdomIkke smør deg med desinfeksjonssprit i ansiktet når du er litt solbrent. |
|
|
|
|
#738 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Og når du er ute for å kjøpe babyutstyr rett etter hjemkomsten, pass godt på kortholderen med alle kortene i, ikke legg den i hyllene med dynetrekk f.eks, spesielt ikke to dager på rad. |
|
|
|
|
#739 |
|
audio, video, disco
Sv: LivslærdomOg ikke la en relativt sterk 2-åring leke med hammeren, det er utrolig vondt når hun slår inn "piker" i kneet ditt. |
|
|
|
|
#740 |
|
audio, video, disco
Sv: LivslærdomOg mens jeg husker det: når du handler i matbutikken med en 2-åring bør du følge litt med, så du slipper å komme til kassa med 8 store bokser med leverpostei. ( men i tilfelle det skjer, er det bare å nikke og smile bekreftende når kassagutten sier:- Jaså, dere er glad i leverpostei?) |
|
|
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|