|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center?Det gratisprogramet var med pc når jeg kjøpte, og nå må det betales for. Tenkte derfor å installere AVG isteden. Men hvordan i alle dager får jeg bort McAfee??
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center?Har du prøvd og aninstallere gjennom kontrollpanelet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center?takk, prøve det da. Søren og, det er vel slik de gjør det for at folk som meg som ikke har peiling bare skal kjøpe for ett nytt år!
|
|
|
#4 |
|
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center?Det fulgte med på min pc også, og jeg avinstallerte det enkelt via kontrollpanelet. La inn gratisprogram fra nettbanken min i stedet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center?ja, jeg fikk avinst det nå. Men jeg får ikke AVG til å slå seg på. Hm....? Det som er gratis via nettbanken er nå ute av drift, men skal vist være i orden igjen mot slutten av uka. Tør jeg å bruke nett til vg, nettbank, FP, facebook imens om jeg ikke trykker på linker hist og pist?
|
|
|
#6 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvordan avinstalerer jeg McAfee security center? |
|
|
|
![]() |