|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: DVD-spiller til bilenVi har hatt to stk. NextBase-spillere. Først en enkeltstående en, men gav vi bort og erstattet den med to spillere som har mulighet til å seriekobles, sånn at vi kan vise samme film eller to ulike filmer. Ikke den rimligste spilleren på markedet, men kvaliteten er veldig bra.
|
|
|
#5 |
|
Smugleser
|
Sv: DVD-spiller til bilenVi kjøpte vår Nextbase på vei fra Oslo til Etne. Det er noen år siden, og det er dessverre bare en spiller med ekstra skjerm, og kosta meg sikkert 3.000,- den gangen. (Er det én elbutikk langs veien, kjøper man det den har uansett pris. I tillegg hadde de kun to barnefilmer; Noddy og Lady og landstrykeren. Dessverre likte ikke Andunge klassikeren, så vi hørte på Noddy i gudveithvormangetimer
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilenVi har en Philips med ganske stor skjerm, fjernkontroll og øretelefoner. Den kostet 3000,- og var verdt hver krone. Utrolig bra kvalitet, godt bilde, lyd etc. Og ikke minst kan den festes hvor som helst.
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: DVD-spiller til bilen
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilenTakk for tips! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilenEr det ikke slik at man ikke skal montere dvdspiller i bil for bakovervendte passasjerer? De er ikke godkjent for annen bruk enn bakovervendt, altså må plasseres på baksiden av nakkestøtten slik at bake forovervendte kan se dem.
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: DVD-spiller til bilen
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: DVD-spiller til bilenVi har også Nextbase og er fornøyd med den. Vi har den med en skjerm. Kostet under 1000kr på cdon.
|
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: DVD-spiller til bilenet must på langturer hvertfall. vi kjøpte to sett slik at barna ikke trenger å se på samme film |
|
|
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: DVD-spiller til bilenPip sitter ved siden av meg i senga her nå (vi er på ferie) og ser på en Jensen Medialink 8500 som jeg tror er i prisklassen under den dere snakker om. Den ble kjøpt for et år siden på Elkjøp og den funker helt fint både i bilen og inne. Den har et slags "etui" med reimer som man fester rundt nakkestøtta (ikke med borrelås, men slike "klips"). Tror det var bare vanlige ørepropper som fulgte med, men vi har kjøpt øretelefoner separat. Det var med lader for både bil og inne, samt fjernkontroll (unødvendig). |
|
|
|
![]() |
|
|