|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Spinoff: Hva er "dameprat"?Jeg ser Jessica nevner det i sin anbefaling av et fedreforum, (merk: Jessica blir brukt her fordi det er en spinoff og fordi hun er den siste jeg ser nevner dette med dameprat). "Det kan bli mye dameprat her, så et fedreforum kan være et bra supplement". Hva er egentlig "dameprat", og er det mye av det på FP? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Lite på FP.
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Jeg har ikke lest tråden du henviser til. Dameprat? Da tenker jeg på prat om mote, sminke, kvinnelige plager og sykdommer osv. Syns nok det er mindre av det her enn på diverse andre forum. Her diskuteres det så mye annet i tillegg at det nok ikke er så veldig vanskelig å være mann her inne.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?De siste trådene jeg har vært innom har omhandlet hårfjerning, noe de fleste menn jeg kjenner ikke driver med andre plasser enn ansiktet, mens damer tar både legger, lår, armer, under armer, musa, raua, magen, osv.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?
Jeg synes dameprat er alt om sminke og utseende, interiør til en viss grad, shoppetråder og til en viss grad også "betroelsestråder".
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Mye dameprat på FP. Shopping, BH-problematikk (forsåvidt lærerikt), hårplukking i alle fasonger, barnevogner og -utstyr, håndarbeid, føleri & drama, sykdommer og i det hele tatt.
|
|
|
#7 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?For meg er barnevogner og -utstyr mer småbarnsforeldreprat enn dameprat? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Hvordan er sykdommer mer dameprat enn manneprat?
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Syns det er passe av alt her jeg. Og en må jo ikke hive seg inn i tråden om det er om noe totalt uinteressant. :dukker:
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Spinoff: Hva er "dameprat"?Dameprat er prat om dameklær, mensen osv. Ting som ikke interesserer menn så mye, som oftest. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Frafallen
Forskjellen er at menn (de jeg kjenner, i hvert fall) kjøper det når vi må, ferdig. Vi gidder ikke å prate om det i det uendelige.
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Ja, men de hadde neppe følt behov for å utbrodere hvor, når og hvordan de blir kvitt hårene sine. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig på hva du legger i dette?
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Og det er damegreier, liksom? Sist redigert av 007 : 24-06-09 kl 00:08. |
|
|
|