Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?
Mer (kraftigere) hår av både napping og voksing 5 8,93%
Mer (kraftigere) hår av napping, men ikke av voksing 1 1,79%
Mer (kraftigere) hår av voksing, men ikke av napping 0 0%
Jeg ser ikke noen forskjell på hårene etter hverken voksing eller napping 20 35,71%
Mindre hår av både napping og voksing 13 23,21%
Mindre hår av napping, men ikke av voksing 3 5,36%
Mindre hår av voksing, men ikke av napping 6 10,71%
Har aldri vokset 4 7,14%
Har aldri nappet 2 3,57%
Annet 2 3,57%
Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 21:27   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?

Hva man kan lure på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 22:45   #2
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?

Jeg tror ikke det har noe å si om man vokser eller napper. Mengden hår og tykkelsen på dem er vel genetisk betinget.
Når man barberer håret kjennes det stivere ut iom at det er kuttet rett over istedet for gradvis å bli tynnere mot tuppen.
Correct me if I`m wrong.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 23:02   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og man får heller ikke det. Det er en myte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 23:10   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, og man får heller ikke det. Det er en myte.

Ja, det er det som jeg også har hørt at det er. Jeg har dog merket noen ganger at det kan komme to hår fra samme hårsekk, om det har noe med voksing å gjøre vet jeg ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 23:12   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det er det som jeg også har hørt at det er. Jeg har dog merket noen ganger at det kan komme to hår fra samme hårsekk, om det har noe med voksing å gjøre vet jeg ikke.

Neste gang du vokser, så kommer det kanskje bare ett igjen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 00:47   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det blir mindre og mykere over tid, men hva vet jeg.

Gammel 24-06-09, 22:21   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hårsekken blir svekket når man drar ut håret med rota. Når man napper øyenbrynene skjer det samme, fordi man gjerne får nappet ut hele rota der og, men hvis man napper skjeggstubber får man ofte ikke med rota, og da er det like stivt/tykt når det kommer.

Har jeg hørt fra hudpleieren jeg bruker.

Mine egne legger er absolutt eksempel på at man får mindre hår ved voksing over tid. Men hvis man slutter, og begynner å barbere igjen, så blir etter hvert hårene like stive/tykke som de har vært tidligere.

Gammel 01-07-09, 22:37   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hårsekken blir svekket når man drar ut håret med rota. Når man napper øyenbrynene skjer det samme, fordi man gjerne får nappet ut hele rota der og, men hvis man napper skjeggstubber får man ofte ikke med rota, og da er det like stivt/tykt når det kommer.

Har jeg hørt fra hudpleieren jeg bruker.

Mine egne legger er absolutt eksempel på at man får mindre hår ved voksing over tid. Men hvis man slutter, og begynner å barbere igjen, så blir etter hvert hårene like stive/tykke som de har vært tidligere.

Jepp, alt det Elise sa.

Når man barberer kutter man håret, derfor blir det som vokser ut stivere enn ved voksing.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 22:39   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg merker ingenting forskjell, annet enn at jeg har tendens til inngrodde hår. Dessuten er vel hårveksten uansett genetisk betinget. Hvis ikke ville man jo fått kraftigere hår på hodet hvis man fjernet alt sammen og lot det gro ut på nytt?

Gammel 02-07-09, 00:59   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. inngrodde hår: Det er mye teknikk, pluss at voksing over tid gjør hårene (sikkert midlertidig) mykere, slik at dersom man vokser jevnlig hos en som vet hva man gjør, så kan problemet forsvinne helt.

Gammel 02-07-09, 01:10   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Mindre hår ved voksing og napping.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 09:56   #12
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det blir mindre og mykere over tid, men hva vet jeg.

Det tror jeg og. Kanskje det er det at hårene blir mykere gjør at mengden virker mindre.

Gammel 02-07-09, 10:07   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg napper bare øyenbrynene, og de hårene er merkbart finere og tynnere.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.