Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg badedrakt med svømmeelementer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 18:29   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg badedrakt med svømmeelementer

Lillesøster har en super badedrakt med flyteelementer i, men den er i ferd med å bli for liten og jeg skulle gjerne hatt en ny. Nettbutikken jeg kjøpte den jeg har i er nedlagt og søk på navnet på badedrakten gir ingen treff.

Jeg har sett at det finnes surfelignende drakter med innlegg, men jeg ønsker meg altså en badedrakt til lillesøster.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 20:28   #2
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg badedrakt med svømmeelementer

Noen svømmehaller selger slike.

Gammel 27-06-09, 23:21   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Easy Swim drakt da? Den brukes jo på egne kurs også, men super å ha uten å ha gått på de kursene. Vi har den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 23:53   #4
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Barnas Hus har slike

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 00:38   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jippi. Da prøver jeg Barnas Hus.

Gammel 02-07-09, 00:39   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Klarer de å svømme i en slik drakt?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 08:38   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg kjøpte på sportsbutikk, men det var sånn UV-heildrakt med oppblåsbar boble på mage og rygg.

Gammel 02-07-09, 08:40   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så at Intersport hadde i går.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 09:38   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Se, den matcher jo avataren din Hønni!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 22:27   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

jupp!

Gammel 02-07-09, 22:43   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Fikk en fantastisk ide her nå!!!

Hva med å bytte ut flyteelementene med kjøleelementer?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 22:45   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Mulig jeg er tver nå, men hjelp. Falsk sikkerhet kaller jeg sånt.

Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 23:06   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Mulig jeg er tver nå, men hjelp. Falsk sikkerhet kaller jeg sånt.

Hun bader jo ikke alene eller uten at noen følger med men jeg synes den er bedre enn vinger, som hun bare tar av seg. Dessuten ligger hun riktigere i vannet enn med vinger, slik at hun får svømmetrening.

Er hun i båt eller steder hvor det er skummelt, som på brygger etc. har hun jo svømmevest.

Gammel 02-07-09, 23:24   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Hun bader jo ikke alene eller uten at noen følger med men jeg synes den er bedre enn vinger, som hun bare tar av seg. Dessuten ligger hun riktigere i vannet enn med vinger, slik at hun får svømmetrening.

Er hun i båt eller steder hvor det er skummelt, som på brygger etc. har hun jo svømmevest.

Nja, vet nå ikke helt hva jeg synes om den type svømmetrening. Ta det med en stor klype salt, jeg er totalt mot sånne greier og har aldri tillatt noen av mine svømmebarn på kurs å benytte seg av slikt noen gang.
:totalt i mot flytemidler i svømmetrenings øyemed:

Bruker ikke alle barn som ikke er svømmedyktige flytevest tror du, eller er vi slepphendte?

Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 00:53   #15
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Svetten, hun er to år.

Gammel 03-07-09, 00:54   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svetten, hun er to år.

Nytt og passende nick for den overtrente Skvetten ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 00:55   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Selv da er jeg redd. Jeg er særdeles miljøskadd. Så for alt i verden ikke ta det personlig. Ikke meningen å ødelegge tråden din.

Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 00:56   #18
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nytt og passende nick for den overtrente Skvetten ja.

Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 00:59   #19
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Sorry. No pun intended!

Jeg er redd. Jeg passer på. Som en hauk! Noe må hun ha i når hun bader og da vil jeg heller at hun har denne enn at hun har på seg vinger. Hva annet skulle hun ha på seg når hun bader? Når hun hopper fra kanten og storkoser seg?

Gammel 03-07-09, 01:02   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Sorry. No pun intended!

Jeg er redd. Jeg passer på. Som en hauk! Noe må hun ha i når hun bader og da vil jeg heller at hun har denne enn at hun har på seg vinger. Hva annet skulle hun ha på seg når hun bader? Når hun hopper fra kanten og storkoser seg?

Alle mennesker flyter, barn også. Små barn med trygge voksne som er med dem i vannet og som tar dem i mot når de hopper fra kanten blir langt raskere svømmedyktige enn de som får unaturlig flytehjelp. Det er min mening etter et langt liv med vann og barn. Til nå har jeg tilgode å se noen som får riktig og god vannstilling når de bruker disse flytegreiene.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.