Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 22:36   #981
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg sender gave hver dag, ja. Men jeg har ikke 30 personer. Noen ganger får jeg sendt et par stykker, senere på dagen har hele lista gått igjennom.
I kveld har det stått grense = 0.
Jeg får se i morgen kveld om jeg får det til.
Jeg må ha inn naboene før jeg sender flere gaver.

Det er mulig at man får gi gaver ut fra hvor mange naboer man har

Lurer forresten på om hanen min er syk. Han går alltid baklengs

Gammel 24-06-09, 22:41   #982
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett mange baklengs-haner på mine vannerunder. Kanskje det var hos deg?

Gammel 25-06-09, 00:16   #983
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg rotet meg til å begynne med dette galskapet jeg også. Er på level 13, så er jo bare puslingen her inne.

Jeg glemmer å gi gaver jeg. Får man noe for å gi gaver?

Gammel 25-06-09, 20:15   #984
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Da har jeg rotet meg til å begynne med dette galskapet jeg også. Er på level 13, så er jo bare puslingen her inne.

Jeg glemmer å gi gaver jeg. Får man noe for å gi gaver?

Nei, men du kan få gaver igjen. Og det er kjekt.

Gammel 25-06-09, 21:08   #985
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

I dag fikk jeg både lagt til nye venner og sende en haug med gaver.

Gammel 25-06-09, 21:34   #986
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 300 felt med gresskar og masse trær som skal høstes. Hvem vil ha jobben?

Gammel 25-06-09, 21:41   #987
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg er hos deg.

Gammel 25-06-09, 23:08   #988
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Noen som trenger hjelp til å høste?

Gammel 28-06-09, 11:31   #989
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Nå håper jeg de snart gjør noe lurt så det er mulig å pløye og så flere felt om gangen, jeg orker ikke å ta et og et felt lengre.
Så jeg har en pause, gidder ikke mer.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 28-06-09, 20:08   #990
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Nå håper jeg de snart gjør noe lurt så det er mulig å pløye og så flere felt om gangen, jeg orker ikke å ta et og et felt lengre.
Så jeg har en pause, gidder ikke mer.

Kan andre pløye og så for oss?

Gammel 28-06-09, 20:09   #991
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Nei dessverre. Det hadde vært veldig kjekt.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 28-06-09, 20:11   #992
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Nei, det må en pent gjøre selv.

Gammel 28-06-09, 20:51   #993
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Så dumt da, for oss som er litt lat. Vel, jeg har i allefall gått ned på åkerstørrelsen, hehe.

Har et spørsmål: I kveld var det ei her inne som høstet hos meg. Men, jeg fikk ikke avlingen min på lageret. Hvor kan den har blitt av?

Gammel 28-06-09, 21:29   #994
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Nå har jeg startet en til gård. Denne gangen heter spillet FarmVille. Det er akkurat samme opplegget som Farmtown.

Gammel 28-06-09, 22:07   #995
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Nå har jeg startet en til gård. Denne gangen heter spillet FarmVille. Det er akkurat samme opplegget som Farmtown.

Gale, gale menneske

Hvorfor ikke prøve noe annerledes?

Gammel 28-06-09, 23:03   #996
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Kva er forskjellen på FarmVille og FarmTown?

Gammel 28-06-09, 23:08   #997
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg synes FarmVille ser ut som en kopi av FarmTown, men har bare sett en bitteliten bit av FV, så det blir jo bare synsing

Gammel 29-06-09, 00:22   #998
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endelig blitt grundig lei, og er sjelden innom nå. Når jeg får tid skal jeg slette hele greia.
Men tro ikke at jeg ikke spiller. Nå er det Restaurant City som opptar altfor mye tid. Det opptar heldigvis ikke fullt så mye tid som FT lett gjør.

Gammel 29-06-09, 07:28   #999
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg synes Reatsuarant City tar mere tid. Jeg må jo mate disse arbeiderne mine hele tiden.

Gammel 29-06-09, 08:16   #1000
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå stenger jeg denne tråden, med innlegg nummer 1.000. Måtte dere få gode avlinger i ny tråd.

torsk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.