Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

PC-veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 20:52   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

PC-veske

Jeg trenger PC veske. En fin og kul PC veske. Etter et år med PC-sekk innser jeg at det er hverken kult eller karakterbyggende. Pjaktisk, joda, men det er da virkelig ikke fint. Så hvor får jeg tak i dette? FInnes fine og kule PC-vesker? Vil forresten ikke ha sleeve, det har jeg, men en veske.

Gammel 03-07-09, 22:09   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: PC-veske

Kan ikke hjelpe deg egentlig. Har en HP sekk som er suverenn for min rygg, Vil heller ikke ha annet.

Håper du finer en kul veske.

Gammel 03-07-09, 22:57   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Moo har kule PC-vesker. Ser ikke ut som PC-veske, men har polstring i bunn og god polstring av skulderremmen så du kan bære litt vekt. Norsk design, argentinsk kuskinn.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:03   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en veldig fin, tynn veske fra Calvin Klein. Jeg tror jeg kjøpte den på Morris i sin tid. Det er en typisk "damemodell" som passer til pene jobbklær.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:19   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er noen lenker til forskjellige nettbutikker; http://glambibliotekaren.blogspot.co...veske-til.html

Selv synes jeg de fra Knomobags er lekre (men litt dyre)

Gammel 03-07-09, 23:19   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Her drømmer eg om å kjøpe ein i frå

Gammel 03-07-09, 23:49   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var lekker.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:08   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Venla, enig, Knomobags har mye fint! Bare litt rart at de ikke har ekstra polstring på skulderstrapsene, for det blir jo fort tungt?

Urt: super link! Takk!

Gammel 04-07-09, 00:43   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne http://www.kolobags.com/product.php?productid=1816 ser jeg deg komme løpende mot bussen med.

Gammel 04-08-09, 14:51   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillly K har kule PC-vesker.

Jeg har denne:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 15:01   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for nyttig tråd. Jeg får ny jobb og ny pc til mandag, men er usikker på om jeg må stå for veska selv (jeg måtte ikke det i den gamle jobben). Hvis jeg først må betale selv, så vil jeg jo ha noe ordentlig stilig.

Egentlig bør jeg vel gå for sekk siden planen er å gå til og fra jobb hver dag (20 minutter hver vei), men veske er jo veldig mye kulere. PC trenger heller ikke bli med i barnehagen siden jeg kan svippe oppom hjemme med den før jeg henter (fordelen med barnehageplass i borettslaget).

Gammel 04-08-09, 20:14   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat funnet ut at min jobb-pc passer perfekt i den kule stelleveska mi, så nå har veska snart et nytt bruksområde

Ellers finner du kanskje noe her: http://www.acmemade.com/

Gammel 04-08-09, 20:56   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Så mange fine vesker dere linker til! Det første jeg må gjøre er å overbevise sjefen om at jeg må ha en mindre og slankere laptop, og ikke det dråget jeg går rundt med nå.

Gammel 09-08-09, 08:50   #14
bæggern
Fersking

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Asker
bæggern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Moo har kule PC-vesker. Ser ikke ut som PC-veske, men har polstring i bunn og god polstring av skulderremmen så du kan bære litt vekt. Norsk design, argentinsk kuskinn.

Enig - helt fantastiske, men da må ikke maskinen din være for stor. Jeg er på jakt etter den asfaltgråe Moo. Noen som vil selge meg den brukt??
Sjekk ut Pur Norsk.

bæggern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 09:48   #15
bæggern
Fersking

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Asker
bæggern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hadde gått for sekk og heller en lekker neglelakk hvis jeg skulle gå til jobb...

bæggern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:09   #16
hjemmemed2
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
hjemmemed2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en pc veske fra Crumpler, de har vesker som er litt utenom det vanlige, og kvaliteten er topp!

hjemmemed2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:27   #17
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Det jeg forresten har endt opp med er en knallrød croc-veske, den er stor og kul og overhodet ikke ment å bruke som pc-veske men gjør absolutt nytten sin. Og så har den fin farge

Gammel 22-02-10, 15:30   #18
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt herfra: http://www.lilly-k.no/

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:56   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fikk jeg til jul:

Gammel 22-02-10, 16:59   #20
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte min hos Multicom. De har mange fine og rask levering.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.