Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 00:24   #41
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går bra, Inagh. Skjønner at du er litt bekymret - men det kommer til å gå helt fint. Delegering er nok tingen.

Er det meningen at de skal sove hos dere også, så får du be dem ta med soveposer og liggeundelag, og så kan dere ha julenatt-pysjamasselskap rundt juletreet!

Gammel 28-09-06, 22:39   #42
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Det går kjempebra! Vi var 13 hos oss for to år siden, hadde ribbe, medisterkaker (hjemmelagede - full poengpott hos svigermor) og medisterpølser. Går så fint, ihvertfall om alle er innstilt på å hjelpe til litt rundt middagen! Og så koselig det er med store julemiddager!

teia er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 10:25   #43
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...

Jeg fikk i allefall mange gode tips her! Nå håper jeg bare vi blir ferdige å pusse opp til jul..

Det triste er at sambo er borte BÅDE på julaften, hele romjula og nyttårsaften..

Gammel 29-09-06, 10:29   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akk ja... det er kommet fram at 8 unger ikke liker pinnekjøtt...
Så der røyk den varianten - jeg tenkte jo så kjekt at det er grei mat...

Det blir nok ribbe, medisterkaker og pølser, tenker jeg -
det meste av dette kan jo fint lages på forhånd,
slik at det bare er å gjøre siste finishen på julaften.

Har tenkt å delegere desserten til svigermor.
Den familien kan ikke leve uten fruktsalat til dessert julekvelden,
og svigermor lager snadder fruktsalat.

Ingen av oss er glade i kaker, takk og lov -
så skal det noen kaker på bordet, for syns skyld, så kommer de fra baker'n...

Akk ja... det går seg vel til...

Gammel 29-09-06, 10:33   #45
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på denne filmen:

LaLuna er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 11:10   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytt ut noen av gamlingene med en skokk unger, så har du oss på julaften!

Vi diskuterte forresten i dag -
skal vi ha julenisse i år - når det igrunn bare er Erik som fremdeles ikke har ferska at det er bestefar?

Stakkar - han gleder seg jo allerede nå til at nissen skal komme...

Gammel 29-09-06, 18:16   #47
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Det som er så greit med familie, er at de klarer seg selv, og hjelper litt til. Vi har en stor familie, med masse søsken (med mine, dine, våre), en med 7 barn, osv.. I dåpen til lille Maisi var vi over 40 her hjemme, til middag, kaffe og kake.. Men da må jeg innrømme jeg var litt forvirra.. mest pga alle barna tror jeg.. Men det gikk jo fint, og alle var fornøyde!

cilen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.