|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Hunderfossen - tips og erfaringerDet ser ut som det blir en Hunderfossentur på oss i nærmeste fremtid. Jeg var der som barn selv, men har ikke vært der siden, og trenger tips og råd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
superbruker
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerMaten er dårlig og dyr. Ellers så er det en rolig park. Det var ikke lang kø når vi var der på lørdag. Selv om vi var der litt over en time etter åpning så var det ledige traller. Liten og oversiktlig park.
|
|
|
#3 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerAbbonerer på denne, vi h ar også planer om en tur til Hunderfossen om ikke lenge.
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerEg har plan om å reise dit til helga, men det er jo meldt KRAFTIG regn!
|
|
|
|
#5 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerVi var der lørdag. Min mann, jeg, min lillebror på 15 år og mine to sønner på 3år og 7år.
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerAbbonerer på denne siden vi skal dit i sommer. Tenkte å ha to dager der.
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerAnbefaler å ta med egen mat, det er et fint grillområde der man kan benytte seg av (gassgriller). Har aldri kjøpt større måltider der selv, og vi er der hvert år. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerRestauranten inne i trollet er slett ikke så verst, men relativt dyr. Det andre er jevnt over søppel, men de hadde ok baguetter under den 3D/4D-filmgreia om jeg ikke husker helt feil.
|
|
|
#9 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerVi var der lørdga. Ikke køer over små 10 min, og barna koste seg. kjøpte hamburger med brus og chips, kr 109 om jeg ikke husket feil. Andre ganger før har vi grillet, helt ok det og
|
|
|
#10 |
|
Unik
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerLite spørsmål. Betaler ein for å komme inn og så er det gratis inne i parken, eller må ein betale for å vera med på aktivitetane og ?
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerJeg liker Hunderfossen veldig godt og har vært der flere ganger. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
med tunga på styret
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerAnbefaler et besøk på Norsk vegmuseum. Det er like i nærheten, og gratis. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerTa med mat, det er griller der. Også har jeg hørt at det er ofte kan være stillere/mindre folk på søndager fordi det ofte er en hjemreise-dag.
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerDa konkluderer jeg meat at mat tar vi med hjemmefra.
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerVi spiste pizzaen der og den var ok. Ble mette alle mann. Kjipt skifte/dusjeløsning på badeområdet men ellers helt greit. Veldig god park med mye forskjellig å gjøre.
|
|
|
#16 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerVi skal reise oppover neste uke, og ha en dag på Hunderfossen.
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerDa er min tur overstått og det fine med utrygt vær er lite folk!
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringer
Signerer. Vi var der fredag og vi koste oss. Hadde med absolutt all mat, så tunge sekker og kun innkjøp av is og litt vann i parken. Gassgrillene var geniale. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerLure forresten på om eg kan ha sett Niobe der på onsdag?
|
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hunderfossen - tips og erfaringerVi lurer på å dra oppover på onsdag, da sder det ut til å bli ok vær.
|
|
![]() |
|
|