|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Hoteller bestilt via Kongeparken?Ser det er flere hoteller man kan få via Kongeparkens sider. Er det noen som har erfaring med noen av disse?
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Noen som har bodd på Quality hotel eller Kronen Gaard?
|
|
|
#4 |
|
Javel
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Har ikke bodd på Kronen Gaard, men har vært der og spist ved flere anledninger. Det er kjempekoselig, og de har veldig god mat. Men det ligger jo bitte litt ute på "landet" utenfor Sandnes.
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Hvilken av de ligger lettest til i forhold til parken da? Jeg har ikke bil og sånt.
|
|
|
#6 |
|
Javel
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Nå er ikke jeg så veldig kjent med busser i Sandnes området, men vil tro at det er lettest fra Residence da det ligger like ved busstasjonen i Sandnes. Fra Kronen Gaard må du nok ned til Sandnes sentrum først.
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Der var det også helt syke priser. Thonhotellet i Sandnes da, ligger det greit til i forhold til ditt og datt?
|
|
|
#10 |
|
I endring
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Det er jo i grunnen det samme hvor du bestiller hotell om det er i Sandnes eller Stavanger da du kommer deg greit til Kongeparken fra begge steder. Ålgård er ikke verdens navle så gjestgiveriet der er ikke en vinner. Avhenger jo litt av hvor lenge dere skal være da.
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Jeg har aldri vært der nede, så jeg har virkelig ikke peil.
|
|
|
#12 |
|
I endring
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Man kommer seg til Kongeparken med kollektivtrafikk både i fra Stavanger og Sandnes, lurer på om du må ta toget fra Stavanger til Sandnes for å ta buss til Ålgård om det ikke er helg som nevnt over her.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Ja, heller mot Thon. Det var billigst. Gjesdal skal ha 5000 for tre netter. Thon 16-1700.
|
|
|
#15 |
|
I endring
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Eneste med Thon hotellet er at det er litt langt å gå til sentrum der i fra, men det er fullt mulig å både gå til Kvadrat og sentrum fra det.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Om bare Iset kan svare på msn, så bestiller jeg.
|
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Jeg tror jeg ville valgt Quality Residence som er midt i Sandnes sentrum, rett ved busstasjonen. Kronen Gård er koselig, men ligger upraktisk til om man ikke har bil. Thon-hotellet ligger litt utenfor Sandnes sentrum og jeg har også hørt, av kunder, at det skal være litt kjipt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?
Oj, har vært ute i hele dag, men nå er jeg her hehe. Ikke så lenge da, Hedda kommer om en halvtime og jeg skal begynne på middagen straks. Skal gi deg et pip på msn nå og se om du er der.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hoteller bestilt via Kongeparken?Sånn. Da er vi booket inn på Quality. Onsdag til lørdag. Så da bør det bare bli greit vær torsdag eller fredag.
|
![]() |
|
|