Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva kjøper man i Amerika?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 19:14   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva kjøper man i Amerika?

Exbo er i Amerika og skal handle til Poden (og sikkert til meg hvis jeg har noen ønsker).
Hva ønsker Poden seg som ikke er for trøblete for Exbo å finne? Eneste jeg kommer på i farten er klær fra Gap.
Exbo er i New Orleans og har (såvidt han vet foreløpig) bare ettermiddagen i dag på å handle.

Gammel 13-07-09, 14:35   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kjøper man i Amerika?

Mere tid til å handle, noen tips?

Gammel 13-07-09, 14:39   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løpesko. Særlig Nike er det mye å spare på, så mine nye til under halve prisen på Ebay, så jeg regner med det er billigere i butikken også?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 14:59   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Klær fra Gap har du jo allerede sagt selv. Det og sko/sandaler er det eneste jeg kan komme på i farten.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 15:03   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Tusen takk!

Er det noen som vet om noe utenom klær og sko?

Gammel 13-07-09, 15:25   #6
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kakepynt, hvis du liker å holde på med det.
Ellers har jeg hamstret sko og klær. Spesielt joggesko og pensko til ungene. Vet ikke hvor store ungen/e diner er, men merkeklær er veldig veldig billig på Ross, Marshall's og Big TJ's. De vi reiste med handlet DC, Volcom og Etnies med mere til latterlige priser.
Ungene fikk rullesko, det er halve prisen i forhold til Norge.
Er du glad i vesker, bør du sørge for at han kjøper med seg det. Det finner man også mye billigere på de nevnte butikkene i forhold til vanlige kjøpesenter og Outlet Mall's.
Shampoo og hårprodukter er også mye billigere, og flaskene er store. Sminke og hudprodukter er også billig hvis du bruker slikt, men da bør han få vite nøyaktig hva han skal kjøpe.

Håper mannen din finner noe.

Gammel 13-07-09, 20:03   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nike sko og treningstøy
Canadian Goose vinter-parkas
Ralph Lauren/Polo- klær

Gammel 13-07-09, 20:21   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Fotoutstyr, hvis du driver med sånt.

Gammel 13-07-09, 20:33   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Fotoutstyr, hvis du driver med sånt.

Tja, driver og driver... Jeg har jo speilrefleks. Hva bør man ha da?

Gammel 13-07-09, 20:34   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nja,tja... Spørs jo hva du føler du trenger, da. Et nytt objektiv, ekstern blitz, e.l.

Gammel 13-07-09, 20:35   #11
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Scrappestæsj

Gammel 13-07-09, 23:23   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Scrappestæsj

Og nå så jeg at det var snakk om ting til guttungen

Gammel 13-07-09, 23:35   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Og nå så jeg at det var snakk om ting til guttungen

Du var ikke helt på tur altså, han kjøper nok til meg også hvis jeg ber om det.

Gammel 14-07-09, 00:06   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Til deg: Deodorant og forkjølelsesmedisin.

Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 01:18   #15
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bilsyketablettene funket veldig bra som sovemiddel.
I samme åndedrett vil jeg si at jeg doper ikke ned ungene mine, men det var godt for mor, far og barn at de sov på flyet fra USA til Europa.

Vi hamstret også Oreo-kjeks. Vi har det riktignok her, men prisen er jo en helt annen.

Gammel 14-07-09, 08:52   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Fat free Pringles. :enkel:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 11:00   #17
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Du var ikke helt på tur altså, han kjøper nok til meg også hvis jeg ber om det.

Er jo et eldorado for scrappestæsj der. Og så billig!
Men man må jo ha en viss interesse da

Gammel 14-07-09, 12:21   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vans-sko og klær
Converse-sko og klær

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 12:24   #19
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Tannblekingsmiddel kjøpte vi også, og stæsj til å fikse neglene. Det finner han på Wal Mart.

Gammel 14-07-09, 13:09   #20
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøper "Night and day Flu and Cold relief/medicine". Det er Paracet-liknende medisin for voksne som er super når man er forkjølet. De inneholder flere virkestoffer enn paracetamol så de løser opp ganske bra.

Jeg ville også kjøpt Anbesol. Det er en gel man smører i munnen når barna får tenner eller du selv har tannverk. De finnes i flere forskjellige utgaver til voksne og barn. En del sterkere enn Dentinox man får her. Brukt mye av oss og er helt trygt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.