Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brudens mor og kjole igjen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 20:57   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Ulykkelig

Brudens mor og kjole igjen

Jeg er 99,99% sikker på at jeg har laget en tråd her for litt siden på Fp, og vist frem kjolen jeg har bestillt til min datters bryllup. Ikke søren om jeg finner den igjen.
Men,men jeg får ikke kjolen likevell og nå er det vel for sent å bestille fra det store utland?
Noen som har noen linker og erfaringer der det har vært veldig kort leveringstid?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:46   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudens mor og kjole igjen

Dra til Os og gå på Divakjoler. De er på Os Amfi - har et gedigent utvalg og veldig gode priser.
Jeg var der og kjøpte kjole da jeg var forlover i bryllup for litt siden; fikk knallgod hjelp og prøvde masse kjoler og fant en som satt som støpt og som jeg virkelig ser fin ut i. Og det er en kjole jeg i utgangspunktet aldri hadde funnet selv.
De er kjempeflinke der, og jeg anbefaler dem mer enn gjerne!

Gammel 12-07-09, 21:53   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett kjolen - så du har lagt ut bilde av den her iallefall.

Hvor dårlig tid har du på deg da? Jeg har dessverre ingen gode råd, men håper iallefall at det ordner seg.

Gammel 12-07-09, 21:59   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Diva har mye fint ja. Jeg kjøpte brudekjolen min der, og en del andre i ettertid. Eneste jeg har å si på den butikken er at det er IKKE det samme å få brudekjolen hjem i en hvit plastpose som den servicen hun jeg var forlover for fikk hos brudebutikken. Men prisen var det ikke noe å si på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 22:00   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig at jeg nesten fikk bedre service på Divakjoler enn jeg fikk på Belle Amie, i hvert fall. Og jeg brukte mer enn ti ganger så mye penger på Belle Amie.

Gammel 12-07-09, 22:08   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bell Amie hun kjøpte kjolen på og.. men jeg var bare med å hentet den vet ikke hva hun fikk ellers.

Var å prøvde på bell Amie og. Men siden jeg ikke hadde bestilt time fikk jeg ikke mye hjelp. Der er de flinkere på Diva.. der får du hjelp uansett.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 22:20   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dukket plutselig opp på Belle Amie for noen år siden. Jeg fikk verdens flotteste service, de behandlet meg som en prinsesse, og jeg fant drømmekjolen. Jeg fikk kjøpe billig tilbehør, og lånte underskjørt gratis.

Gammel 12-07-09, 22:22   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Så rart at tråden din er borte.

Gammel 12-07-09, 22:27   #9
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Så rart at tråden din er borte.

Synes også det er rart...
Jeg bestillte en på nett hos Diva,hvis ikke den passer så drar jeg innom på Flåten. Takk for tips.

Men den var ikke så fin som den andre da.

Gammel 12-07-09, 22:30   #10
amo

amo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har sett kjolen - så du har lagt ut bilde av den her iallefall.

Hvor dårlig tid har du på deg da? Jeg har dessverre ingen gode råd, men håper iallefall at det ordner seg.

Ja,jeg er ganske så sikker på at jeg la den ut her.Bryllupet er 8. august. Den jeg har bestillt på Diva kan jeg evt. bruke når min bror gifter seg neste sommer, så jeg er stadig på jakt etter den perfekte.

Gammel 12-07-09, 22:31   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke denne tråden da? http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=kjole

Så dumt at du ikke fikk den fine kjolen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 22:35   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var det ikke, nei …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 22:36   #13
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I den tråden viste amo frem den rosa kjolen hun skulle kjøpe. Jeg har også lett etter den og finner den ikke. Den ble ikke lagt på skravleforumet og har blitt slettet?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 22:40   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er tråden med den rosa kjolen. Den lå på skravleforumet og er dermed ikke søkbar.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=69750

Gammel 12-07-09, 22:47   #15
amo

amo sin avatar

Standard

Adrienne var kjapper enn meg.
(Jeg fant den på tråder jeg abonnerte på,om noen skulle få brukt for det noen gang).
Hvis noen kommer over en lignende kjole så blir jeg veldig glad for tips og link.

Gammel 15-07-09, 18:30   #16
amo

amo sin avatar

Standard

Åh, blir så irritert. Fikk bekreftelse på mail fra Diva, og var innom butikken i dag der de bekreftet at kjolen var sendt i oppkrav til meg,
Når jeg kommer hjem, så ligger det mail om at kjolen var utsolgt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.