|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Sekk til litt større barnStorepropell skal opp i 6 klasse. Han trenger ny sekk. Det må være plass til en pc i den. Han er en liten gutt, så sekken må ikke være for stor heller. Han blir stort sett kjørt til skolen. Tar bussen hjem og har 1 km å gå. Sekken må være vanntett eller ha regntrekk. De må vente ute i halvtime på bussen etter at skolen er ferdig. Tips?
|
|
|
#2 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til litt større barnFølger med. Christian trenger også ny sekk til høsten.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sekk til litt større barnJeg har en som skal opp i 5. klasse som også trenger sekk med plass til pc (i allefall så fort søknaden går igjennom).
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Sekk til litt større barnBergans sine sekker er fine og gode. Har innebygd regntrekk som man trekker over sekken.
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Sekk til litt større barnBeckmann har også fine sekker (30 liter eller 28liter) med plass til pc. Ikke altfor store, men kule og praktiske. Pris 470-590,- tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Sv: Sekk til litt større barnJeg sverger igjen til Bergans. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sekk til litt større barnJeg er nok i mindretall, men vi har kjøpt berganssekk en eneste gang - og aldri mer.
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sekk til litt større barn10-åringen fikk ny i fjor, den er fortsatt mer enn stor nok. Han fikk Beckman. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Sekk til litt større barn
Jansport har også veldig gode sekker. Selv om vi er veldig fornøyd med Bergans så må jeg si meg enig i at Jansport er like gode sekker, men jeg tror de er dyrere enn Bergans?
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sekk til litt større barn
Jeg saa også på billanong og bjørn borg men syns de er i en helt annen klasse.
799,- betalte jeg for den. Ingen billig sekk nei, men verdt hver krone. Jo eldre de blir jo mer skal de baere med seg, saa jeg syns det er enda viktigere med god sekk nå enn i de første årene.
|
![]() |
|
|