Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sekk til litt større barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-09, 14:13   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sekk til litt større barn

Storepropell skal opp i 6 klasse. Han trenger ny sekk. Det må være plass til en pc i den. Han er en liten gutt, så sekken må ikke være for stor heller. Han blir stort sett kjørt til skolen. Tar bussen hjem og har 1 km å gå. Sekken må være vanntett eller ha regntrekk. De må vente ute i halvtime på bussen etter at skolen er ferdig. Tips?

Gammel 13-07-09, 15:05   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sekk til litt større barn

Følger med. Christian trenger også ny sekk til høsten.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 15:08   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Bergans til Emma.

Gammel 13-07-09, 15:18   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en som skal opp i 5. klasse som også trenger sekk med plass til pc (i allefall så fort søknaden går igjennom).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 16:24   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Bergans sine sekker er fine og gode. Har innebygd regntrekk som man trekker over sekken.

Gammel 13-07-09, 20:32   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beckmann har også fine sekker (30 liter eller 28liter) med plass til pc. Ikke altfor store, men kule og praktiske. Pris 470-590,- tror jeg.

Gammel 13-07-09, 21:56   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg sverger igjen til Bergans.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 00:21   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok i mindretall, men vi har kjøpt berganssekk en eneste gang - og aldri mer.
Eldste begynner på ungdomsskolen nå og måtte i vinter ha ny sekk. Valget falt til slutt på sekk fra jansport. Den finnes i mange størrelser og har rom for pc. Han er veldig fornøyd med den. Tror jeg kjøpte den på morris.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 00:23   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

10-åringen fikk ny i fjor, den er fortsatt mer enn stor nok. Han fikk Beckman.

Hun som skal begynne på ungdomsskolen til høsten, kjøpte ny i dag. Det sto mellom Billabong og Roxy. Hun endte opp med sistnevnte. De fleste har visst kjøpt Jansport, Billabong eller Bjørn Borg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 00:44   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg er nok i mindretall, men vi har kjøpt berganssekk en eneste gang - og aldri mer.
Eldste begynner på ungdomsskolen nå og måtte i vinter ha ny sekk. Valget falt til slutt på sekk fra jansport. Den finnes i mange størrelser og har rom for pc. Han er veldig fornøyd med den. Tror jeg kjøpte den på morris.

Jansport har også veldig gode sekker. Selv om vi er veldig fornøyd med Bergans så må jeg si meg enig i at Jansport er like gode sekker, men jeg tror de er dyrere enn Bergans?

Gammel 14-07-09, 19:39   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

10-åringen fikk ny i fjor, den er fortsatt mer enn stor nok. Han fikk Beckman.

Hun som skal begynne på ungdomsskolen til høsten, kjøpte ny i dag. Det sto mellom Billabong og Roxy. Hun endte opp med sistnevnte. De fleste har visst kjøpt Jansport, Billabong eller Bjørn Borg.

Jeg saa også på billanong og bjørn borg men syns de er i en helt annen klasse.
Syns det virker som dårligere kvalitet og mye dårligere baere egenskaper.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jansport har også veldig gode sekker. Selv om vi er veldig fornøyd med Bergans så må jeg si meg enig i at Jansport er like gode sekker, men jeg tror de er dyrere enn Bergans?

799,- betalte jeg for den. Ingen billig sekk nei, men verdt hver krone. Jo eldre de blir jo mer skal de baere med seg, saa jeg syns det er enda viktigere med god sekk nå enn i de første årene.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.